
•Golfo istorija: trys pirmosios kartos greiti Golf GTI ant ADAC 24h Classic lenktynių starto tinklelio
Volfsburgas – Prasidėjo didžiausio Vokietijos automobilių sporto renginio atgalinis skaičiavimas: birželio 1 d. Niurburgringe prasidės legendinės ADAC 24 valandų lenktynės, kuriose laukiama daugiau nei 200 000 žiūrovų. Šį kartą renginys bus ir visų laikų sėkmingiausio Europos automobilio – „Golf“ – scena. Volkswagen Niurburgringe švenčia ikonos 50-metį. O ši šventė bus gana įspūdinga: „Volkswagen“ kaip pasaulinę premjerą lankytojams pristato naująjį „Golf GTI Clubsport1“ su galinga pavara ir aukščiausios klasės sportine pakaba. Antrasis akcentas – Golf GTI Clubsport 24h dalyvavimas 24 valandų lenktynėse. Vienkartinį GTI, kurio galia 256 kW / 348 PS2, vairuos tokios automobilių sporto žvaigždės kaip Benny Leuchteris (Vokietija) ir Johanas Kristofferssonas (Švedija). Alternatyviu kuru varomo GTI lenktyninio automobilio startinis numeris: 50, žinoma – organizatoriaus gimtadienio dovana už pusę amžiaus „Golf“ sėkmės istoriją. Be to, kaip duoklę daugiau nei 37 milijonams iki šiol pagamintų Golf automobilių, ADAC 24h Classic lenktynėse dalyvaus trys klasikiniai Golf GTI.
Pasaulinė naujojo Golf GTI Clubsport premjera. Tai reiškia tikro GTI savaitgalio pradžią: penktadienio popietę (gegužės 31 d., 16.30 val.) „Volkswagen“ tūkstančiams lankytojų akivaizdoje pristatys „Golf GTI Clubsport“ – galingiausią „Golf“ su priekiniais ratais pavarą. „Žiedo bulvare“. Patobulintas „Golf GTI Clubsport“ pasižymi visiškai pertvarkytu priekiu, kuris tapo dar galingesnis ir ryškesnis. Standartiniai LED Plus priekiniai žibintai buvo atnaujinti. Be to, pirmą kartą apšviestas Volkswagen logotipas priekyje. Didelis stogo spoileris gale užtikrina maksimalią prispaudimo jėgą. LED galinių žibintų blokai taip pat buvo pakeisti. 19 colių Queenstown3 lengvojo lydinio ratlankiai taip pat nauji. Įspūdingu penkių ovalių pusapskritimų dizainu jie primena klasikinį Detroito ratą, kuris buvo pristatytas penktosios kartos Golf GTI. Kitas variantas „Golf GTI Clubsport“ gali būti sukonfigūruotas su nauju 19 colių „Warmenau3“ kaltiniu ratu. Vieno rato ratlankio svoris yra tik aštuoni kilogramai, todėl kaltiniai ratai sumažina spyruoklinę masę ir taip optimizuoja našumą. „Golf GTI Clubsport“ funkcijos koordinuojamos per naujai sukurtą daugiafunkcį odinį sportinį vairą ir naują informacijos ir pramogų sistemą. Tai itin intuityvu ir užtikrina, kad vairuotojas gali dar geriau susikoncentruoti į kelią. Be to, naujasis GTI geriausias modelis turi naują balso asistentą IDA su „Chat GPT“ integracija.
„Specialus“ vairavimo profilis pritaikytas Nordschleife. GTI turbokompresorinio variklio našumas ir sukimo momentas į trasą perduodami per elektroniniu būdu valdomą priekinio diferencialo užraktą. DCC prisitaikantį važiuoklės valdymą galima įsigyti kaip papildomą įrangą. Kitas „Golf GTI Clubsport“ akcentas – išskirtinis Specialus vairavimo profilis. Tai suderina sistemas, susijusias su važiavimo dinamika, su specialiomis Niurburgring Nordschleife trasos charakteristikomis – siekiant kompensuoti Nordschleife trasai būdingas bangas, didžiausias našumas pasiekiamas naudojant specialią vertikalią DCC adaptyviosios važiuoklės valdymo sistemą ir modifikuotą šoninį. standartinės transporto priemonės dinamikos tvarkyklės dinamikos sąranka.
Automobilių sportas tampa alternatyvių degalų naudojimo bandymų laboratorija. Golf GTI Clubsport 24h, kurį Max Kruse Racing naudojo 24 valandų lenktynėse, įspūdingai demonstruoja naujojo Golf GTI Clubsport potencialą, nes serijinis GTI buvo lenktyninio automobilio kūrimo pagrindas. Pastarąjį sukonstravo „Volkswagen Motorsport“, o automobilis „Volkswagen Classic“ iš pradžių buvo perduotas 2021 m., pasibaigus automobilių sporto veiklai. Dabar prototipą iš naujo suaktyvino ir toliau tobulino lenktynininkas Benny Leuchteris ir jo komanda Max Kruse Racing, specialiai skirtą naudoti lenktynių trasoje, dar vadinamoje „Žaliuoju pragaru“. Lenktyninis automobilis startuos AT3 klasėje (SP3T / klasė transporto priemonėms su „alternatyviais degalais“), nes 348 AG 2,0 l turbokompresorinis variklis yra varomas nauju technologijų partnerio „Shell“ bioetanoliniu kuru: aukštųjų technologijų degalais E20. Itin atsparūs smūgiams degalai leidžia žymiai efektyviau dirbti beveik gamybos GTI variklį dėl programinės įrangos pritaikymo ir užtikrina žymiai didesnį CO2 emisijų sumažinimą nei pažįstami bioetanolio degalai E5 ir E10. E20 degalai, sukurti „Shell“ technologijų centre Hamburge, sumažina CO2 emisiją balanse nuo šulinio iki rato 35–40 proc., nes jame, be to, yra dar 40 procentų atsinaujinančių komponentų iš likutinių ir atliekų. 20 procentų bioetanolio.
Galingas lenktyninis automobilis, stipri komanda. 270 km/h „Golf GTI Clubsport 24h“ užtikrina aukščiausios klasės našumą kompaktiškam sportininkui. Pirmiausia tai lemia jo techninė bazė: 1 170 kg sveriančio „Volkswagen“ svorio ir galios santykis yra 3,36 kg/AG. Variklis su turbokompresoriumi į priekinę ašį siunčia maksimalų 450 Nm sukimo momentą. Efektyvus E20 kuras, kurio Golf GTI Clubsport 24h bake yra iki 100 litrų, taip pat užtikrina puikią galią. Antrasis sėkmės faktorius lenktynėse yra Max Kruse Racing suburta vairuotojų komanda. 2017 m. Niurburgringo trasoje 24 valandų lenktynėse klasėje iškovojo pergalę Benny Leuchteris, vairuodamas Golf GTI TCR. 2019 m. jis taip pat buvo pirmasis vokietis, laimėjęs WTCR kvalifikacines lenktynes – „Golf GTI TCR“ Niurburgringo trasoje. Vienas geriausių lenktynininkų pasaulyje yra Johanas Kristofferssonas, parašęs automobilių sporto istoriją kartu su „Volkswagen“ kaip dabartinis ir šešis kartus FIA pasaulio ralio kroso čempionas. Švedas buvo Benny Leuchterio komandos draugas WTCR ir laimėjo ten Niurburgringo lenktynes su Golf GTI TCR. Šią nusistovėjusią komandą palaiko du Vokietijos Niurburgringo profesionalai Nico Otto ir Heiko Hammelis. Iš išorės „Golf GTI Clubsport 24h“ su lenktynių kamera patraukia dėmesį savo sudėtinga aerodinamika ir specialiu kamufliažiniu dizainu, kuris anksčiau buvo naudojamas tik „Golf GTI Clubsport“ kamufliažiniuose serijiniuose automobiliuose.
Trys GTI ADAC 24h Classic lenktynėse. Prieš pagrindines lenktynes trys pirmosios kartos klasikiniai Golf GTI sukurs fantastišką atmosferą tarp Eifelio trasos lankytojų ADAC 24h Classic. Visi trys automobiliai startuos KWL Motorsport komandoje, kuri 2024 m. švenčia 45 metų jubiliejų. 45 metai KWL, 50 metų Golf – puikus dvigubas jubiliejus Nordschleife. „Burscheid“ komanda važiuos į legendinį „Golf GTI 16S Oettinger“ (4 grupė) nuo 1981 m., kurio galia yra 208 AG. Lygiai taip pat legendinis: 1978 m. „Golf GTI Kamei“ (2 grupė) su 183 AG. Trečiasis klasikinis modelis apgaubtas GTI kamufliažiniu dizainu (su logotipu „50 golfo metų“): 1980 m. 2 grupės „Golf GTI“ su 184 AG galia.
1 Golf GTI Clubsport – beveik gamybos automobilis.
2 Golf GTI Clubsport 24h – lenktyninis automobilis. Modelis nebus parduodamas. 3 Papildoma įranga.
Nuotraukos kreditas: Volkswagen
Paskelbta conceptcarz.com