
Atvyko Aston Martin DB12 Goldfinger Edition, minintis 60 metų partnerystės su Džeimso Bondo franšize metines.
Džeimso Bondo automobiliai, be abejo, yra labiausiai akį traukiantis aksesuaras, o prekės ženklas, kurį daugelis žmonių labiausiai sieja su Bondu, yra „Aston Martin“. „Aston“ turi ilgą „Bond“ automobilių istoriją, bene žymiausias iš jų yra DB5, varomas 1964 m. klasikiniu „Auksiniu pirštu“, todėl šio specialaus leidimo modelio tema.
Išorėje „Aston Martin DB12 Goldfinger Edition“ įgauna tą pačią „Silver Berch“ dažų spalvą kaip ir ikoninis DB5 filme „Goldfinger“. Jį papildo unikalios sidabro spalvos 21 colio ratlankiai su deimantų apdaila, juodos stabdžių apkabos, auksiniai šoniniai bėgiai ir sidabrinis Aston Martin logotipas su juodu emaliu.
Visuose „Goldfinger“ leidimuose yra 4,0 litrų DB12 dviejų turbinų V8, išvystantis 670 AG, ir pažangi pakabos sistema.
Viduje „Aston Martin DB12 Goldfinger Edition“ įgauna dar daugiau patrauklumo su unikaliais stiliaus atnaujinimais, kurie neabejotinai patiks net labiausiai gerai besilaikančiam bet kurio prekės ženklo gerbėjui. Odinės „Sports Plus“ sėdynės yra dekoruotos klasikiniu DB5 įkvėptu gofruotu dizainu su įmantriu Velso princo perforacijos raštu. Šis raštas įtrauktas kaip linktelėjimas į raštą, esantį ant klasikinių Jamee Bond kostiumų, taip pat jį galima rasti ant durų kortelių, apmušalų ir yra išgraviruotas ant durų protektoriaus plokštelių.

Atnaujinimai, žinoma, tuo nesibaigia – beveik visi vidiniai skirstomieji įrenginiai yra visiškai apdorojami „Goldfinger“ važiavimo režimo ratuku, ritinėlių valdikliais ir pavarų perjungikliu, padengti 18k auksu. Šis gydymas yra aliuzija į filme rodomą auksinį sekimo įrenginį. Papildomo aukso galima rasti apdailos įdėklose, kuriose yra aukso metalo pluoštai, įausti į 2X2 Twill Gloss Carbon Fiber.

Galiausiai ant vairuotojo skydelio nuo saulės išsiuvinėta širdelių aštuntukas – nuoroda į žaidimo kortą, kurią Bondas ištraukė per garsiąją Majamio baseino sceną Goldfinger. Bowers & Wilkins halo garso sistema yra standartinė visuose pavyzdžiuose.

„Aston Martin DB12 Goldfinger Edition“ buvo sukurtas naudojant prekės ženklo vidinę specialią paslaugą, pavadintą tiesiog „Q“. „Aston“ teigia, kad Q komanda gali sukurti beveik viską, ką gali įsivaizduoti kliento vaizduotė.

„Santykiai tarp „Aston Martin“ ir „James Bond“ franšizės visada yra brangūs“, – sakė Marco Mattiacci, pasaulinis prekės ženklo ir komercijos vadovas. „Neįtikėtina proga pripažinti šešis dešimtmečius trukusią partnerystę su nepaprastu specialiu leidimu ir atiduoti pagarbą pačiam pirmajam ir bene garsiausiam Aston Martin Bond automobiliui.
„Aston“ pagamins lygiai 60 „Aston Martin DB12 Goldfinger Edition“ vienetų – tai dar viena nuoroda į 60 metų istoriją tarp dviejų prekės ženklų. Kadangi tai yra „Aston Martin“, labai tikėtina, kad jau kalbama apie visus 60 vienetų, nors prekės ženklas to nepatvirtino savo pranešime spaudai.