
„Nissan“ pristatė visiškai naują 2025 m. „Nissan Murano“ – pirmą visiškai naujos kartos aukščiausios klasės krosoverių pasiūlą nuo 2015 m.
Dizaino požiūriu šis naujasis 2025 m. „Nissan Murano“ yra tam tikra santuoka tarp pagrindinių prekės ženklo krosoverių ir jo elektromobilių pasiūlymo „Ariya“. Priekyje buvo atliktas dramatiškas kapitalinis remontas su padalintais priekiniais žibintais ir brūkšniais dienos žibintais, kurių, atrodo, daugėja visoje „Nissan“ serijoje. Tai išskirtinė išvaizda ir netgi užrašas „Murano“, įspaustas šalia dešiniojo priekinio žibinto.
Lygus, suapvalintas profilis aiškiai primena Ariya EV savo įtemptai išlenktomis stogo linijomis ir derančiomis ryškiomis detalėmis, pabrėžiančiomis jo lankstumą. Galinėje dalyje dabar dengtą viso pločio galinių žibintų išdėstymą perpus dalina „Nissan“ logotipas, o po juo spausdintinėmis raidėmis išrašytas Murano pavadinimas.
Nauji ratų dizainai pasižymi sudėtingomis detalėmis ir yra įdomus kontrastas paprastesniam, modernesniam Murano kėbului. Pagal dydį 2025 m. „Nissan Murano“ tinka tarp mažesnio „Rogue“ ir didesnio „Pathfinder“ „Nissan“ asortimento.

Viduje Ariya įkvėpimo tęsiasi sklandus, minimalus prietaisų skydelis su dviejų ekranų ekranu, dviejų stipinų vairu ir net panašiomis klimato kontrolės priemonėmis, įtaisytomis dirbtinės medienos gabale. Naujas priekines sėdynes galima pasirinkti su sodriai atrodančiomis dygsniuotomis detalėmis, o bendra išvaizda yra gana sklandi ir zeniška, panašiai kaip ir išorė.

Visos sėdynės turi puikų „Nissan“ „nulinės gravitacijos“ dizainą, o subtilų aplinkos apšvietimą galima rasti tiek priekyje, tiek gale per prietaisų skydelį ir durų plokštes. „Ariya“ apgaulinga stumdoma centrinė konsolė ir maitinamos paslėpto dėklo funkcijos nepateko į naująjį „Murano“, greičiausiai dėl jo ICE jėgos agregato, kuriam reikalingi tokie dalykai kaip transmisijos tuneliai, einantys salono centre.
2025 m. „Nissan Murano“ bus siūlomas trijų apdailos lygių – SV, SL ir aukščiausios klasės „Platinum“. Bazinė SV apdaila bus standartinė su priekiniu ratu ir AWD, o aukštesnės klasės SL ir Platinum apdaila bus standartinė AWD.

Visi 2025 m. „Nissan Muranos“ turi skaitmeninį vairuotojo ekraną ir 12,3 colio centrinį informacinį ir pramogų ekraną, belaidį „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, elektra valdomas bagažinės duris ir elektra valdomas / šildomas priekines sėdynes. Padidinus SL apdailą, pirkėjai gaus „Bose Premium“ garso sistemą, panoraminį stoglangį ir 360 laipsnių kamerų sistemą. Aukščiausios linijos platinos apdaila turi masažuojančias priekines sėdynes, šildomas galines sėdynes, pusiau anilino odinius sėdynių paviršius ir ekraną.
2025 m. „Nissan Murano“ motyvacija yra ta pati variklio ir transmisijos kombinacija, kaip ir 2025 m. „Infiniti QX60“. Tai reiškia, kad visi Muranos turi kintamo suspaudimo laipsnio 2,0 litrų keturių cilindrų, išvystančių 241 AG ir 261 svarų pėdų sukimo momentą.

Tai jokiu būdu nėra didžiuliai skaičiai, nors tikimės, kad jis bus bent toks pat greitas kaip „Inifiniti“, kuris 0–60 įsibėgėja per 7,5 sekundės, turint omenyje, kad „Murano“ yra mažesnė transporto priemonė. Kadangi tai yra laisvesnė, į prabangą orientuota transporto priemonė, šie lengvi galios skaičiai turėtų tikti daugumai pirkėjų. Šio variklio nominalioji galia yra 23 mpg, kartu su priekiniu ir AWD variantais, kaip ir ankstesniame modelyje. Visi „Muranos“ taip pat gaus devynių greičių automatą, pakeisiantį ankstesnės kartos drone-y CVT.
2025 m. „Nissan Murano“ JAV pardavėjus pasieks kitų metų pradžioje, o informacija apie kainas bus paskelbta arčiau jo pardavimo datos.