
2025 m. Audi Q6 ir SQ6 Sportback e-tron debiutavo Paryžiaus automobilių parodoje ir Audi Q6 e-tron šeimai suteikė sportiškesnį stilių.
2025 metų Audi Q6 Sportback e-tron priekinė pusė yra beveik identiška standartinio Q6 e-tron. Tai reiškia aštrią, tikslingai atrodančią priekinę dalį su šešiakampėmis „Audi“ grotelėmis (nors dabar uždarytos, nes tai yra elektromobilis), aptakius dienos žibintus su vartotojo konfigūruojamais apšvietimo ženklais ir agresyviu priekinio buferio apdorojimu.
Galinėje 2025 m. Audi Q6 Sportback e-tron pusėje vyksta visos linksmybės. Naujoji galinė dalis pasižymi dramatiška, siaurėjančia stogo linija, kuri atrodo kaip GT e-tron sedano ir būsimojo A6 e-tron kryžius. Ši nauja stogo linija yra 1,4 colio žemesnė už standartinį Q6 ir yra viena iš priežasčių, kodėl Q6 Sportback turi mažesnį pasipriešinimo koeficientą – nuo 0,28 iki 0,26. „Audi“ teigia, kad šis naujas siluetas turėtų atrodyti kaip supaprastintas vandens lašas.
Galiniai galiniai žibintai apdorojami taip pat OLED, kaip ir įprasti Q6, taip pat su vartotojo konfigūruojamais šviesos raštais. Tai tikrai dinamiškesnė nei standartinis Q6 e-tron ir tikrai patiks tiems, kurie ieško visureigio erdvės, bet sportiškesnio stiliaus.

2025 metų „Audi Q6 Sportback e-tron“ vidus yra beveik identiškas jo ne „Sportback“ dvyniui. Tai reiškia, kad pirkėjai ras sunkaus ekrano kabiną su 11,9 colio skaitmeniniu vairuotojo ekranu, 14,5 colio centrinį informacinį ir pramogų ekraną ir pasirenkamą 10,9 colio ekraną, sumontuotą ant prietaisų skydelio keleivio pusėje. Taip pat yra nauja prekės ženklo „Android Automotive“ skaitmeninė patirtis, suteikianti intuityvesnę sąsają ir patobulintą lankstumą.

Interjere taip pat plačiai naudojami tvarūs audiniai, įskaitant medžiagą, vadinamą „juodraščiu“, pagamintą iš perdirbto poliesterio, kuris dengia stogo pamušalą, durų stulpus ir saulės skydelius. Pirkėjai galės atnaujinti į 20 garsiakalbių „Bang & Olufson“ aukščiausios kokybės garso sistemą, kurioje yra keturi ant galvos atramos montuojami garsiakalbiai, taip pat papildytos realybės ekranas. Naujas, patobulintas balso padėjėjas dabar turi pažangią „ChatGPT“ integraciją, todėl bendravimas su juo tampa veiksmingesnis ir natūralesnis.

2025 m. „Audi Q6 Sportback e-tron“ važinėja su VW grupės „Premium Platform Electric“ platforma, kuria dalinamasi su kitomis transporto priemonėmis, pvz., „Porsche Macan EV“. JAV pirkėjai gali tikėtis maždaug 300 mylių nuotolio nuo 100 kWh akumuliatoriaus, kuris buvo sukurtas pagal 800 voltų architektūrą, kad būtų pagerintas įkrovimas. Galima pasiekti iki 270 kW greitojo nuolatinės srovės įkrovimo greitį, o akumuliatorius papildomas nuo 10 iki 80 procentų per maždaug 21 minutę. Iš pradžių visi JAV modeliai gaus dvigubą variklį su standartiniu Q6 e-tron, kuris pasieks 456 AG, o galingesnis SQ6 e-tron bus su 509 AG. Visi Q6 Sportbacks taip pat galės vilkti iki 4400 svarų.

2025 m. Audi Q6 Sportback e-tron bus parduodamas JAV 2025 m. pavasarį/vasarą. Nors Audi nepaskelbė informacijos apie kainas, ne Sportback Q6 kaina prasidės nuo 63 800 USD, kai jis bus parduodamas JAV. Būtų saugu manyti, kad „Q6 Sportback“ startuos aukščiau, kai nusileis ant JAV krantų.