2024 m. birželio 28 d Renault
• Nuo spalio 1 d. Guillaume'as Sicardas taps „Renault“ prekės ženklo viceprezidentu Prancūzijai. •Adamas Woodas paskirtas „Renault“ prekės ženklo JK vykdomuoju direktoriumi ir „Renault Group UK“ šalies vadovu, pakeičiančiu Guillaume'ą Sicard'ą. paskirtas „Renault“ prekės ženklo pasaulinių pardavimų ir operacijų viceprezidentu „Renault“ prekės ženklo generalinis direktorius Jungtinėje Karalystėje Guillaume'as Sicardas yra paskirtas „Renault“ prekės ženklo viceprezidentu Prancūzijos rinkos regione, nuo spalio 1 d. pakeičiančiu Ivaną Segalą. Ivanui Segalui, neseniai paskirtam „Renault“ prekės ženklo pardavimo ir operacijų viceprezidentu. Būdamas „Renault“ prekės ženklo generaliniu direktoriumi JK sudėtingoje popandemijos aplinkoje, Sicard labai išplėtė verslą ir paskatino „Renault“ vėl tapti pirmaujančia JK rinkoje. „Sicard“ turi didelę automobilių pramonės patirtį Prancūzijoje, plėtojant tarptautines rinkas ir toliau įgyvendins Renalution strateginį planą Prancūzijoje ir stiprins „Renault“ prekės ženklo lyderystę savo vidaus rinkoje. Sicard yra baigęs Orleano universitetą ir Essec (Ecole Supérieure des Sciences Economiques et Commerciales). 1999 m. jis prisijungė prie „Renault Group“ rinkodaros departamento Ispanijoje, vėliau – „Le Mano Renault Retail Group“ direktoriaus pareigose. Tada jis buvo paskirtas Renault Pietų Afrikos rinkodaros viceprezidentu, o vėliau tapo „Renault“ Pietryčių regiono direktoriumi Prancūzijoje. Eidamas „Renault Turkey“ generalinio direktoriaus pareigas, jis prisijungė prie „Nissan Motor Corporation“ Indijos regiono prezidentu, atsakingu už „Nissan“ ir „Datsun“ prekės ženklus. Tada jis tapo Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono pardavimų ir rinkodaros viceprezidentu bei „Renault Group“ Pietų Azijos vykdomuoju direktoriumi, o vėliau tapo „Renault China“ generaliniu direktoriumi. Adamas Woodas paskirtas „Renault“ prekės ženklo JK ir šalies „Renault Group UK“ generaliniu direktoriumi, pakeičiančiu Sicard. Jo paskyrimas žymi grįžimą į namus, nes jis grįžta į „Renault UK“, pradėjęs įmonės magistrantūros studijų programą po to, kai Bristolio universitete įgijo prancūzų kalbos laipsnį, o vėliau Notingamo universitete įgijo tarptautinio verslo magistro (MSc) kvalifikaciją. . Per ankstesnius 14 darbo metų „Renault UK“ Woodas dirbo rinkodaros komunikacijos, produktų rinkodaros ir prekės ženklo valdymo srityse, įskaitant „Dacia“ prekės ženklo direktoriaus, rinkodaros direktoriaus, rinkodaros komunikacijos vadovo ir korporatyvinio planavimo vadovo pareigas. Prieš paskutinįjį Peugeot UK generalinio direktoriaus pareigas jis buvo Vauxhall rinkodaros direktorius. Wood prisijungia prie „Renault UK“ svarbiu metu. „Renault“ yra vienas sparčiausiai augančių prekių ženklų JK per pastaruosius dvejus metus pagal registracijos apimtį ir siekia, kad pirmieji „Renaulution“ sėkmių rezultatai būtų sėkmingi ir toliau augtų, nes atnaujina ir plečia savo lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių automobilių modelių asortimentą. .
• Nuo spalio 1 d. Guillaume'as Sicardas taps „Renault“ prekės ženklo viceprezidentu Prancūzijai. •Adamas Woodas paskirtas „Renault“ prekės ženklo JK vykdomuoju direktoriumi ir „Renault Group UK“ šalies vadovu, pakeičiančiu Guillaume'ą Sicard'ą. paskirtas „Renault“ prekės ženklo pasaulinių pardavimų ir operacijų viceprezidentu „Renault“ prekės ženklo generalinis direktorius Jungtinėje Karalystėje Guillaume'as Sicardas yra paskirtas „Renault“ prekės ženklo viceprezidentu Prancūzijos rinkos regione, nuo spalio 1 d. pakeičiančiu Ivaną Segalą. Ivanui Segalui, neseniai paskirtam „Renault“ prekės ženklo pardavimo ir operacijų viceprezidentu. Būdamas „Renault“ prekės ženklo generaliniu direktoriumi JK sudėtingoje popandemijos aplinkoje, Sicard labai išplėtė verslą ir paskatino „Renault“ vėl tapti pirmaujančia JK rinkoje. „Sicard“ turi didelę automobilių pramonės patirtį Prancūzijoje, plėtojant tarptautines rinkas ir toliau įgyvendins Renalution strateginį planą Prancūzijoje ir stiprins „Renault“ prekės ženklo lyderystę savo vidaus rinkoje. Sicard yra baigęs Orleano universitetą ir Essec (Ecole Supérieure des Sciences Economiques et Commerciales). 1999 m. jis prisijungė prie „Renault Group“ rinkodaros departamento Ispanijoje, vėliau – „Le Mano Renault Retail Group“ direktoriaus pareigose. Tada jis buvo paskirtas Renault Pietų Afrikos rinkodaros viceprezidentu, o vėliau tapo „Renault“ Pietryčių regiono direktoriumi Prancūzijoje. Eidamas „Renault Turkey“ generalinio direktoriaus pareigas, jis prisijungė prie „Nissan Motor Corporation“ Indijos regiono prezidentu, atsakingu už „Nissan“ ir „Datsun“ prekės ženklus. Tada jis tapo Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono pardavimų ir rinkodaros viceprezidentu bei „Renault Group“ Pietų Azijos vykdomuoju direktoriumi, o vėliau tapo „Renault China“ generaliniu direktoriumi. Adamas Woodas paskirtas „Renault“ prekės ženklo JK ir šalies „Renault Group UK“ generaliniu direktoriumi, pakeičiančiu Sicard. Jo paskyrimas žymi grįžimą į namus, nes jis grįžta į „Renault UK“, pradėjęs įmonės magistrantūros studijų programą po to, kai Bristolio universitete įgijo prancūzų kalbos laipsnį, o vėliau Notingamo universitete įgijo tarptautinio verslo magistro (MSc) kvalifikaciją. . Per ankstesnius 14 darbo metų „Renault UK“ Woodas dirbo rinkodaros komunikacijos, produktų rinkodaros ir prekės ženklo valdymo srityse, įskaitant „Dacia“ prekės ženklo direktoriaus, rinkodaros direktoriaus, rinkodaros komunikacijos vadovo ir korporatyvinio planavimo vadovo pareigas. Prieš paskutinįjį Peugeot UK generalinio direktoriaus pareigas jis buvo Vauxhall rinkodaros direktorius. Wood prisijungia prie „Renault UK“ svarbiu metu. „Renault“ yra vienas sparčiausiai augančių prekių ženklų JK per pastaruosius dvejus metus pagal registracijos apimtį ir siekia, kad pirmieji „Renaulution“ sėkmių rezultatai būtų sėkmingi ir toliau augtų, nes atnaujina ir plečia savo lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių automobilių modelių asortimentą. .