• „Homo Faber 2024“ švenčia „Gyvenimo kelionę“, kurią atspindi įvairūs amatai • Japoniško meistriškumo etosas visada buvo „Mazda“ tapatybės pagrindas • „Mazda“ didžiuojasi galėdama prisijungti prie renginio su įkvepiančiomis parodomis ir dirbtuvėmis. „Mazda“ su malonumu praneša 2024 m. rugsėjo 1–30 d. Venecijoje, Italijoje, vykstančioje šiuolaikinio meistriškumo šventėje Homo Faber. Renginio, kurį organizuoja Mikelandželo kūrybiškumo ir meistriškumo fondas, tema „Gyvenimo kelionė“. Jį sudaro įtraukiančios amatininkų parodos iš viso pasaulio Giorgio Cini fondo erdvėse San Giorgio saloje.
„Mazda“ dalyvauja kuruojamoje amatų objektų parodoje ir pasiūlys popieriaus marmuravimo, gaublių gamybos ir knygų įrišimo seminarus. Bendradarbiavimas parodo „Mazda“ įsipareigojimą siekti meistriškumo, išreikšto prekės ženklo pažadu „Pagaminta Japonijoje“. Trečiajame Homo Faber renginyje meno režisieriai Luca Guadagnino, italų kino režisierius ir prodiuseris, ir Nicolò Rosmarini, italų architektas, pakvies lankytojus į kelionę per išskirtines žmogaus gyvenimo akimirkas nuo gimimo iki pomirtinis gyvenimas, į viską žiūrima pro amato objektyvą. Nuo vaikystės iki kelionių, romantikos iki svajonių – reikšmingi etapai švenčiami su specialiais daiktais, sukurtais kvalifikuotų amatininkų, naudojant specifines technikas. Įkvėptas dešimties temų, išreiškiančių „Gyvenimo kelionę“, renginyje bus pristatyta šimtai rankų darbo objektų, pagamintų talentingų amatininkų iš viso pasaulio, išryškinant įvairius jų kūrybos įgūdžius, technologijas ir novatoriškus metodus. „Mazda“ puikiai tinka: daugiau nei 100 metų „Mazda Takumi“ dizaineriai ir inžinieriai tobulina ir įvaldo tradicinį japonų meistriškumą. „Mazda“ didžiuojasi ne tik gamindama automobilius, bet ir kurdama juos. Daugybę apdovanojimų pelniusi „Kodo-Soul of Motion“ dizaino filosofija įkvepia gyvybės ir asmenybės jo automobiliams, sukurdama tikrą japoniškos estetikos išraišką.
Populiarios naujienos• Naujasis BMW 5 serijos Touring
• BMW Motorrad pristato BMW R20 koncepciją
• „Alfa Romeo 33 Stradale“: amerikietis Glynnas Bloomquistas užbaigia savo unikalią specifikaciją
• Stellantis Šiaurės Amerika paskyrė Thompsoną JAV mažmeninės prekybos vadovu
• Naujas Suzuki Swift hibridas
Tiesą sakant, kiekviena Mazda prasideda kaip abstrakti rankų darbo skulptūra, fiksuojanti būsimo automobilio emocijas. Dizaineriai ir inžinieriai įkvėpti Monozukuri filosofijos, meno kurti daiktus, kurie susilieja masto efektyvumą su kūrybinėmis naujovėmis, ir Kaizen, sąmoningo siekio tapti geresniais kiekvieną dieną. Parodydama įvairius sukurtus dizaino objektus ir siūlydama dirbtuves su amatininkais, „Mazda“ didžiuojasi, kad yra „Homo Faber 2024“ dalis ir dalijasi savo aistra mokytis, tobulinti ir įvaldyti techniką su amatininkais iš viso pasaulio. Katarina Loksa, „Mazda Motor Europe“ prekės ženklo vadovė, komentuoja: „Mazda požiūrio į mūsų gaminių projektavimą ir gamybą pagrindas yra didelis dėmesys detalėms ir aistra tobulinti kiekvieną proceso etapą. Dalindamasi meistriškumo etosu su Mikelandželo fondu, „Mazda“ didžiuojasi galėdama prisijungti prie „Homo Faber 2024“, švenčiant amatininkų talentus iš viso pasaulio ir demonstruojant savo aistrą amatams. „Gyvenimo kelionė“ yra graži šių metų „Homo Faber“ leidimo tema – laukiame lankytojų į mūsų Takumi kelionę – kūrybos patirtį, susijusią su kelionėmis ir tyrinėjimais. Alberto Cavalli, Michelangelo fondo vykdomasis direktorius, priduria: „Mazda japoniškas požiūris į dizainą ir meistriškumą liudija autentiško ryšio jausmą su originalumo, kūrybiškumo ir pagarbos amatininkų talentams, kuriuos puoselėja Homo Faber, vertybėmis. „Mazda“ remiamas „Homo Faber“ seminaras yra sveikintinas ir nepaprastai vertingas šių metų renginio aspektas, leidžiantis mūsų lankytojams išbandyti labai poetišką amatą, pavyzdžiui, knygų įrišimą ir popieriaus gamybą. Sužinokite daugiau apie „Mazda“ parodoje „Homo Faber 2024“ ir kuruojamas parodas bei seminarus čia: Nuoroda