„Porsche 911“, legendinis „Porsche“ sportinis automobilis, 2025-ųjų modelio metais įgauna didelį papildymą – hibridą. Tiesa, „Porsche“ pristatė naują „T-Hybrid“ jėgos pavarą, skirtą „911“, kurią bus galima įsigyti kai kuriose atnaujinto 911 versijose.
Skirtingai nuo hibridų, tokių kaip „Toyota Prius“, „T-Hybrid“ jėgos agregatas negali perkelti 911 naudodamas tik elektrą. „T-Hybrid“ jėgos agregatas turi naują 3,6 litro darbinio tūrio variklį, kuris vienas generuoja 478 AG ir 420 svarų pėdų. sukimo momento. Variklis yra sujungtas su elektros varikliu, kuris yra aštuonių greičių PDK dvigubos sankabos transmisijoje, todėl jėgos agregatas kartu pasiekia 532 AG ir 449 lb-ft.
Elektros variklis gauna energiją iš 1,9 kilovatvalandžių akumuliatoriaus, o naujos aukštos įtampos sistemos dėka oro kondicionierius dabar maitinamas elektra, todėl nereikia diržinės pavaros. Dėl to variklis tampa kompaktiškesnis. Jis taip pat praranda vieną turbokompresorių, bet gauna naują elektrinį turbokompresorių su integruotu elektros varikliu tarp kompresoriaus rato ir turbinos rato, kad būtų pašalintas bet koks turbinos atsilikimas. Naujasis turbokompresorius neturi atliekų užtvaro, o esant dideliems sūkiams, turbokompresorius veikia kaip generatorius, kuris, naudodamas išmetamųjų dujų srautą, gali išvystyti iki 11 kW.
Dėl naujos hibridinės jėgos agregato 911 Carrera GTS gali įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per 2,9 sekundės, 0,3 sekundės greičiau nei anksčiau. Jo maksimalus greitis taip pat yra 194 mylių per valandą.
Peržengus T-Hybrid sistemą, 911 Carrera varomas atnaujintu 3,0 litrų dviejų turbokompresorių varikliu, kurio tarpinis aušintuvas pasiskolintas iš 911 Turbo, o turbokompresorius – iš ankstesnio 911 Carrera GTS. Standartinis 911 dabar turi 388 arklio galias, padidindamas 9 AG ir 331 svaro pėdą. 911 Carrera gali įsibėgėti nuo 0 iki 60 mylių per 3,9 sekundės arba per 3,7 sekundės su pasirenkamu Sport Chrono paketu.
„Porsche“ taip pat atnaujino 911 pakabą, kuri pirmą kartą gauna standartinį galinės ašies vairavimą. Dabar standartiškai komplektuojamas su sportine pakaba su prisitaikančiais amortizatoriais, įskaitant 10 milimetrų sumažinimą.
Išorėje 2025 m. 911 turi pertvarkytą priekinį skydelį, kuris buvo optimizuotas aerodinamikai. Visas apšvietimas dabar yra standartiniuose LED Matrix priekiniuose žibintuose, todėl oro įleidimo angos yra didesnės. 911 Carrera GTS modelių priekinėje dalyje yra penki matomi, vertikaliai išdėstyti aktyvūs oro sklendės, taip pat dar vienas sklendė, kuris uždaro aplinkkelį iš abiejų pusių ir nėra matomas iš išorės. Taip pat dugne yra adaptyvūs priekiniai difuzoriai, kurie kartu su aušinimo oro sklendėmis nukreipia oro srautą pagal poreikį.
Galinėje dalyje šviesi juosta buvo atnaujinta su „PORSCHE“ raidėmis, o ten yra naujas dangtis su penkiais stulpeliais kiekvienoje pusėje. Galiausiai galinis valstybinis numeris dabar sumontuotas aukščiau.
911 viduje yra naujas visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis, kuris yra 12,6 colio išlenktas ekranas su iki septynių skirtingų ekrano vaizdų. Centrinis ekranas yra 10,9 colio ekranas. „Porsche“ teigia, kad „Apple CarPlay“ labiau integruotas į 911, nes dabar gali rodyti informaciją prietaisų skydelyje. Vaizdo įrašų transliacija taip pat yra galimybė, o tokias programas kaip „Spotify“ ir „Apple Music“ galima naudoti kaip vietines PCM programas neprijungus išmaniojo telefono.
2025 m. Porsche 911 galima užsisakyti jau dabar. Štai kainodara, atėmus 1 995 USD paskirties mokestį.