
„Snapchat“ perkelia skelbimus į pagrindinį programos „Chat“ skirtuką, antradienį paskelbė bendrovė. Iki šiol „Snapchat“ skirtuke „Pokalbiai“ nebuvo rodomi skelbimai, tačiau dabar vartotojai kartu su draugų pranešimais matys reklamuotojų „Remijamuosius momentus“.
Vartotojai nebus informuojami apie remiamus momentus ir galės juos atskirti nuo įprastų pranešimų, teigia bendrovė. Jei asmuo nuspręs palikti Sponsored Snap neatidarytą, jis galiausiai bus pašalintas iš gautųjų. Jei vartotojas nusprendžia atidaryti remiamą akimirksnį, jis gali atsakyti į skelbimą arba spustelėti nuorodą, kad sužinotų daugiau.
„Snapchat“ „Sponsored Snaps“ paleidimo partneris yra „Disney“.
Programa taip pat paleidžia „Reklamuojamas vietas“ „Snap Map“, kad vartotojai galėtų atrasti naujas vietas. Nors vietinės įmonės jau galėjo reklamuotis „Snap Map“, atrodo, kad reklamuojamos vietos yra būdas nacionaliniams prekių ženklams reklamuotis ir parodyti visas savo vietas „Snap Map“.
„Snapchat“ šios naujos skelbimų paskirties vietos paleidimo partneriai yra „McDonalds“ ir „Taco Bell“.
Dviejų naujų skelbimų vietų atsiradimas nenuostabu, nes „Snap“ generalinis direktorius Evanas Spiegelis praėjusį mėnesį darbuotojams pasakė, kad bendrovė išleis „Sponsored Snaps“ ir „Promoted Places“.
„Šios paskirties vietos padės mums pasiekti mūsų reklamos partnerių tikslus, suderindamos mūsų unikalias įžvalgas su skirtingais sprendimais, kurie padidins investicijų grąžą visame Snapchat“, – pranešime rašė Spiegel.
Dabar „Snapchat“ turi daugiau nei 850 milijonų vartotojų ir nors socialinis tinklas bėgant metams sugebėjo padidinti savo vartotojų bazę, jo skaitmeninės reklamos verslas sunkiai sekasi ir atsilieka nuo konkurentų.
„Jums gali kilti klausimas, kodėl dėl visos pažangos, kurią padarėme savo versle per praėjusius metus, mūsų akcijų kaina atsiliko nuo bendros rinkos“, – pranešime rašė „Spiegel“. „Atsakymas paprastas: mūsų reklamos verslas auga lėčiau nei konkurentų. Mūsų skaitmeninės reklamos verslo augimas yra vienas iš svarbiausių mūsų ilgalaikių pajamų potencialo veiksnių, o investuotojai nerimauja, kad mes neaugame greičiau.
Bendrovės reklamos problemos paaiškina, kodėl „Snapchat“ pateikia skelbimus į populiariausią savo platformos dalį, nepaisant to, kad anksčiau ji nebuvo pažeista.