Švęsdama prekės ženklo dešimtmetį, DS Automobiles pristatė SM Tribute koncepciją, kuri žvelgia į ateitį semdamasi įkvėpimo iš praeities.
DS Automobiles SM Tribute koncepcija perima ikonišką originalaus SM, kuris buvo parduotas 1970–1975 m., stilių ir atnaujina jį 22-ajam amžiui. Tai reiškia nepaprastai ilgą gaubtą ir kėbulo linijas, kurios siaurėja į galą ir atrodo beveik kaip valtis. „SM Tribute“ veide atnaujintas originalaus automobilio stiklo priekis, dabar su sudėtingomis LED apšvietimo detalėmis ir DS logotipu priekyje ir centre. Nedidelis užpakalinių kampų pakėlimas taip pat primena originalų SM, nors čia jis yra subtilesnis dėl kontrastingo juodo kėbulo, kuris šiek tiek paslepia formą.
Masyvūs 22 colių ratai pasižymi gražiu, nors stebėtinai prislopintu 5 stipinų dizainu, kuris šiuo metu parduodamoje DS transporto priemonėje neatrodytų netinkamas. Žinoma, galinis ratas turi dalinį gaubtą, kuris primena originalų SM visiškai uždarą galinių ratų išdėstymą. Tai įdomus būdas atnaujinti stiliaus užuominą ir užtikrinti, kad ši nauja koncepcija nesuteiktų pirmos kartos „Honda Insight“ atmosferos (ne tai, kad čia nieko blogo).
Darbas su šia nauja koncepcija prasidėjo 2020 m., kai eskizai buvo sukurti vidiniam konkursui, surengtam prekės ženklo dizaino skyriuje. Nors šios koncepcijos gamybinė versija yra labai mažai tikėtina, prekės ženklo dizaino direktorius Theirry Metrozas paminėjo: „Mes dirbame su savo ikoninių modelių genais, kad paskatintume savo tyrimus dėl būsimų modelių, kurie pasirodys šių metų pabaigoje. dešimtmetį“, todėl tikimasi, kad šioje koncepcijoje pamatysite bent keletą dizaino ypatybių, kad ateityje jie taps realiai gaminami DS automobiliai.
Viduje DS Automobiles SM Tribute koncepcija tęsia retro ateities kosmoso amžiaus temą išorėje, ypač su sėdynėmis, kurios imituoja originaliojo SM briaunotas versijas. Vairuotojai ras itin stačiakampį vairą su permatomu ekranu centre, o platūs vairuotojo ir centriniai informaciniai ir pramoginiai ekranai, taip pat iš dalies skaidrūs, papuošia saloną lengvu, elegantišku įvaizdžiu. Durų plokštės, pasižyminčios saulės spindulių dizainu ir strategiškai išdėstytu aplinkos apšvietimu, padidina ir taip stulbinantį interjerą į kažką tikrai unikalaus, kaip ir originalą.
Kadangi dažniausiai tai yra stiliaus pratimas, DS nepaminėjo SM Tribute koncepcijos jėgos pavaros, nors transporto priemonės dizainerių vaizduotėje greičiausiai tai yra kažkas elektrinio. Originalus SM apsigyveno su 2,7 lt Maserati V6.
DS prekės ženklas pasirodė prieš dešimt metų kaip „Citroen“ prabangus modelis ir nuo tada tapo daug didesnės „Stellantis“ grupės dalimi. Tikrai bus įdomu pamatyti, kokia bus DS prekės ženklo ateitis.