Šis 2025 m. „Volvo XC90“ pristatomas kaip esminis esamo EX90, kuris debiutavo prieš dešimtmetį, atnaujinimas. Šis naujasis XC90 suteikia atnaujintą išorės ir interjero dizainą, patobulintas technologijas ir dar daugiau prabangos.
2025 m. „Volvo XC90“ išorė išlieka akimirksniu atpažįstama kaip pavyzdinis „Volvo“ visureigių šeimos narys.
Naujos grotelės įgauna įdomų skersinio brūkšnio grotelių raštą, visiškai nepanašų į kai kuriuose naujuose BMW automobiliuose, pavyzdžiui, naujuoju X3. Šias groteles dabar papildo nauji priekiniai žibintai, kurie pasiekia grotelių viršų ir vis dar yra prekės ženklo ikoninis „Thor's hammer“ dienos šviesos ženklas. Šis dienos šviesos signalas šiek tiek atnaujinamas, nes šviesos vamzdžiai dabar eina aplink plaktuko formą ir sudaro kraštą. Tai subtilu, bet įdomu. Priekyje taip pat yra atnaujinti buferiai su naujomis ventiliacinėmis angomis, kad atnaujintas XC90 atrodytų šiek tiek kvadratinis (galų gale, klasikinis „Volvo“ stiliaus prekės ženklas).
Profilyje pastebima mažiausiai pakeitimų su šiek tiek atnaujintomis detalėmis, o gale matomi nežymūs pokyčiai su atnaujintu vertikalių galinių žibintų apšvietimo raštu. Nauji 20–22 colių dydžių ratų dizainai užbaigia 2025 m. „Volvo XC90“ išorės atnaujinimus.
„Volvo“ išgarsėjo kurdama gražius, skandinaviško interjero įkvėptus interjerus, o 2025 m. „Volvo XC90“ tęsia šią tradiciją. Kaip ir išorėje, taip ir viduje labiau atnaujintas esamas dizainas, o ne visiškai naujas.
Priekyje ir centre randame didesnį 11,2 colio jutiklinį informacinį ir pramogų ekraną, kuris pakeičia daug mažesnį 9,0 colių ekraną iš ankstesnės versijos. Šis ekranas atrodo beveik identiškas naujajam Volvo EX30 EV naudotam ekranui. Šis naujas ekranas dabar sėdi tokioje padėtyje, kuris išsikiša iš prietaisų skydelio, kad atitiktų didesnį jo dydį. Šis naujas ekranas taip pat yra ryškesnis ir turi didesnį pikselių tankį nei senasis ekranas. Šis naujas informacinis ir pramoginis ekranas taip pat veikia naujoje „Google“ programinės įrangos sistemoje, vėlgi labai panašioje į tą, kuri yra naujajame EX30, su prieiga prie programų ir kitų valdiklių, lengviau pasiekiamų iš pagrindinio ekrano.
Šalia šio naujojo ekrano yra naujo dizaino ventiliacijos angos, o pirkėjai taip pat ras daugiau vietos centrinėje konsolėje ir papildomą puodelių laikiklį. Prietaisas pasižymi naujomis dizaino detalėmis, tokiomis kaip susiūtas audinys, atvirų porų medžio apdaila ir naujos metalinės garsiakalbių grotelės, kurios dar labiau jį gaivina. „Volvo“ taip pat pridėjo papildomą triukšmo slopinimą naujajam XC90, kad salonas būtų dar tylesnis, o taip, vis dar galima įsigyti „Orrefor“ kristalinį perjungiklį.
2025 m. „Volvo XC90“ ir toliau siūlys prisitaikančią pneumatinę pakabą, kuri gali stebėti kelią iki 500 kartų per sekundę ir sureguliuoti, kad važiavimas būtų geriausias. Ši apgaulinga pakaba taip pat gali pakelti transporto priemonę net 1,57 colio ir nuleisti iki 0,8 colio.
2025 m. „Volvo XC90“ pristatomas su trimis galios pavaros variantais. Pirkėjai gali rinktis iš B5 ir B6 hibridų, kurie abu turi 48 voltų elektros variklius ir 2,0 l turbo keturių cilindrų, kurie B5 versijoje išvysto 247 AG, o B6 – 296 AG. Įkraunama hibridinė T8 versija gali nuvažiuoti 33 mylias vien elektros energija ir generuoja 455 AG bei 523 lb-ft sukimo momentą. Visi trys jėgos agregatų variantai turės AWD ir aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
2025 m. „Volvo XC90“ galima užsisakyti šiandien, o pristatymas prasidės iki 2025 m. pirmojo ketvirčio. Kainos prasidės nuo 59 745 USD, o išsamesnė informacija apie kainas ir komplektacijos lygį bus pristatyta arčiau jo pardavimo datos.