Vakar Ford pristatė atnaujintą 2025 m. Maverick, kuris turi naują veidą, patobulintas technines savybes ir hibridinei versijai pridėta visų varančiųjų ratų pavara. Dabar „Ford“ pristatė naują „Maverick“ versiją, pavadintą „Maverick Lobo“, kuri yra pažeminta gatvės sunkvežimio versija.
Maverick Lobo pasižymi mažesniu važiavimo aukščiu, sportiškesne pakaba ir vairo stovu. Važiavimo aukštis yra puse colio mažesnis priekyje ir 1,12 colio mažesnis gale, palyginti su standartiniu Maverick, o stogo aukštis yra 0,8 colio mažesnis.
Siekdamas užtikrinti didesnį našumą kelyje, „Maverick Lobo“ stabdžius pasiskolino iš „Focus ST“ ir dvigubos sankabos galinės pavaros bloko, kuris yra „Bronco Sport“, skirtas sukimo momento vektorizavimui. Variklio našumas nėra patobulintas, todėl „Maverick Lobo“ varomas tuo pačiu 2,0 litrų keturių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi ir 238 arklio galių. Taip pat buvo pridėtas didesnis radiatorius ir ventiliatorius iš Maverick 4K vilkimo paketo bei transmisijos alyvos aušintuvas.
Naujasis „Lobo“ važiavimo režimas, skirtas naudoti tik uždarose trasose, pagerina posūkių efektyvumą, sukibimą ir stabilumą, padeda sumažinti nepakankamą pasukamumą. Lobo režimas suaktyvina sunkvežimio sukimo momento vektorių ir sumažina stabilumo kontrolės sistemos pajėgumą, todėl jis skirtas naudoti tik uždarose trasose.
2025 m. Maverick Lobo išsiskiria unikalia priekine gaubtu, nudažytu galiniu buferiu ir svirties bagetų kontrastu, juodai nudažytu stogu ir 19 colių juodais ratais. Viduje yra „Grabber Blue“ ir „Electric Lime“ akcentų siūlės, grafiti įkvėptas antspaudas ant sėdynių, kuris, pasak „Ford“, primena gatvės kultūrą, o priekinėse sėdynėse įspaustas Lobo pavadinimas.
„Maverick Lobo“ bus siūlomas dviem apdailos lygiais: standartiniu ir aukštu. „Ford“ dabar priima užsakymus, o pirmieji pristatymai numatomi 2025 m. pradžioje.