„Honda“ pristatė atnaujintą 2025 metų „Honda Civic“, o didžioji naujiena – naujasis „Civic“ hibridas. Be to, 2025 m. „Civic“ taip pat sulaukia kai kurių stiliaus pakeitimų ir technologijų atnaujinimų.
2025 m. „Civic Hybrid“ varomas dviejų variklių hibridine jėgos pavara, kuri yra nesuderinta „Accord“ hibrido jėgos agregato versija. Jėgos pavarą sudaro du elektros varikliai ir 2,0 litrų keturių cilindrų, kurie generuos maždaug 200 arklio galių ir 232 svarų pėdų sukimo momentą. Tai reiškia, kad „Civic Hybrid“ turi didesnį sukimo momentą nei „Civic Si“, o tik „Civic Type R“ turi didesnį sukimo momentą, esant 310 svarų pėdų.
Pasirodžius „Civic Hybrid“, 180 AG 1,5 litro keturių cilindrų su turbokompresoriumi buvo nutrauktas. Tai reiškia, kad pirkėjai gali rinktis arba 2,0 litrų keturių cilindrų 158 AG, arba galingesnę hibridinę versiją.
„Honda“ tikisi, kad „Civic Hybrid“ bendras degalų ekonomijos įvertinimas bus beveik 50 mpg. Geros naujienos yra tai, kad „Civic Hybrid“ galima įsigyti kaip sedaną arba hečbeką. „Honda“ tikisi, kad „Civic Hybrid“ sudarys apie 40% visų „Civic“ pardavimų.
2025 m. „Civic“ išorėje įgauna pertvarkytą, agresyvesnę priekinę gaubtą ir groteles, o sedanas gavo naujus tamsesnius galinius žibintus. Hibridinės versijos išsiskiria kėbulo spalvos priekinių žibintų apdaila ir priekiniu apatiniu spoileriu.
Aukščiausios kokybės „Sport Touring Hybrid“ versijoje pirmą kartą „Civic“ integruota „Google“, kuri apima tokias programas kaip „Google Assistant“, „Google Maps“ ir „Google Play“.
2025 m. „Civic“ supaprastinta komplektacija, pradedant LX (tik sedanu) ir „Sport“ bei hibridiniais varikliais „Sport Hybrid“ ir „Sport Touring Hybrid“.
2025 metų „Honda Civic“ sedanas pasieks kitą mėnesį, o hečbekas – vėliau šią vasarą.