
„Bentley“ pristatė 2025 metų „Continental GT“, kuris žymi ketvirtosios „Continental GT“ kartos pasirodymą. Be naujo stiliaus, didžioji naujiena yra ta, kad „Continental GT“ dabar yra varomas įkraunamos hibridinės jėgos pavaros, todėl jis yra kol kas galingiausias „Bentley“ kelių automobilis.

Naujasis „Continental GT“ tikrai dalijasi su savo pirmtaku, tačiau W-12 variklio dabar nebėra. Jo vietoje yra įkraunamas hibridinis V8 jėgos agregatas su 771 arklio galia ir 738 svarų pėdų sukimo momentu. Jėgos agregatas yra sujungtas su aštuonių greičių dvigubos sankabos transmisija ir visų varančiųjų ratų pavara.
Įkraunamas hibridinis jėgos agregatas taip pat yra sujungtas su 25,9 kWh akumuliatoriumi, todėl „Continental GT“ turėtų nuvažiuoti tik elektra varomas maždaug 30 mylių. Elektriniu režimu jis gali pasiekti iki 87 mylių per valandą greitį, o akumuliatorių galima įkrauti važiuojant. Norint visiškai įkrauti akumuliatorių su kištuku, reikia beveik trijų valandų.
Naujasis Continental GT nėra visiškai naujas modelis, nes tik apie 68 procentai jo komponentų yra nauji. Dabar jis yra 1,8 colio ilgesnis – 192,7 colio, o jo ratų bazė yra tokia pati – 112,2 colio. Didžiausias pokytis priekyje – nauji priekiniai žibintai su naujais horizontaliais „antakiais“, giliai krištoliniu būdu iškirptu deimantiniu efektu viršuje ir apšviestu apatiniu raštu. Tai pirmas kartas, kai „Bentley“ sukūrė modelį su atskirais priekiniais žibintais nuo 1959 m.
Galinė dalis gavo naują bagažinės dangtį, buferį, galinius žibintus ir išmetimo vamzdžius. Naujasis bagažinės dangtis taip pat sukurtas taip, kad užtikrintų galinę prispaudžiamąją jėgą be galinio spoilerio.

„Continental GT“ salonas yra dar išskirtinesnis nei anksčiau, nes naujos spalvos ir apdailos parinktys, pavyzdžiui, naujas „Dark Chrome“ paketas, suteikiantis švelnesnę išvaizdą ir pojūtį. Pagal užsakymą sukurtas „Bentley“ padalinys „Mulliner“ taip pat pasiūlys unikalių naujojo „Continental GT“ funkcijų rinkinį.

Prietaisų skydelio centre yra besisukantis ekranas, kuris yra trijų pusių ekranas su 12,3 colių ekranu ir trimis analoginiais ratukais. Siūlomos trys garso sistemos: standartinė sistema su 10 garsiakalbių ir 650 vatų, Bang & Olufsen 1500 vatų, 16 garsiakalbių sistema su apšviestomis garsiakalbių grotelėmis ir Naim 2200 vatų 18 garsiakalbių sistema su įmontuotais aktyviais žemųjų dažnių keitikliais. priekinės sėdynės ir aštuoni garso režimai.