
„Aston Martin“ pristatė savo naują „halo“ transporto priemonę – susipažinkite su 2025 m. „Aston Martin Vanquish“. Šis trečiosios kartos Vanquish pristatomas su drąsiu dizainu, prabanga ir, žinoma, daugybe našumo.
Naujasis 2025 m. „Aston Martin Vanquish“ yra varomas dviejų turbinų 5,2 litrų V12 varikliu, gautu iš tos, kuri buvo išeinančiame DBS Superleggera. Šis atnaujintas variklis sukuria milžinišką 824 AG ir 737 lb-ft sukimo momentą ir yra sujungtas su aštuonių greičių automatine pavarų dėže, kuri varo galinius ratus per elektroninį riboto slydimo diferencialą. Jame taip pat yra daug patobulinimų, palyginti su ankstesniu V12, su sustiprintais vidiniais elementais, naujomis cilindrų galvutėmis ir išmetimo sistema varomais turbokompresoriais su padidinimo funkcija.
Naujasis Vanquish nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja vos per 3,2 sekundės ir pasiekia 214 mylių per valandą greitį, o 100 mylių per valandą įsibėgėja vos per 6,2 sekundės. Pažymėtina, kad šis našumas pasiekiamas be jokios hibridizacijos, todėl atlikimo patirtis yra tokia pat tradicinė, kokią galite gauti šiais laikais.
2025 m. „Aston Martin Vanquish“ yra keliais coliais ilgesnis už išeinantį „halo“ automobilį DBS, kurio bendras ilgis yra 191 colis, o ne DBS 185,6. Didžiąją šio naujo ilgio dalį galima rasti ilgesniame gaubte, kuris suteikia Vanquish dar dramatiškesnį profilį.

Naujojo Vanquish priekyje yra didesnės grotelės ir nauji LED matricos priekiniai žibintai, nors tikrosios naujienos yra gale. Užsukite į galą ir viskas pasidaro įdomesnė dėl visiškai naujo uodegos dizaino, kurį prekės ženklas vadina „Kamm uodega“ ir septyniomis LED lempučių mentėmis abiejose pusėse, kurios tarnauja kaip galiniai žibintai. Tai labai skiriasi nuo tradicinio prekės ženklo galinės dalies stiliaus ir atskleidžia šiek tiek tą patį retro ateities atmosferą, kaip ir naujasis riboto leidimo „Aston“ modelis „Valor“.

Kaip ir kiti naujieji „Aston Martin“, naujasis Vanquish pasižymi sodriai išbaigtu interjeru, daugybe aukščiausios kokybės medžiagų ir puikiomis detalėmis. Pirkėjai ras 10,3 colio skaitmeninį vairuotojo ekraną ir 10,3 colio centrinį informacinį ir pramoginį jutiklinį ekraną su atnaujintu interneto ryšiu ir belaidžiu Apple CarPlay. Aston taip pat labai džiaugėsi galėdama atkreipti dėmesį į daugybę fizinių valdiklių, esančių aplink saloną, kurie leidžia lengviau reguliuoti transporto priemonės nustatymus važiuojant. Standartiškai taip pat yra 15 garsiakalbių „Bowers & Wilkins“ aukščiausios kokybės garso sistema.

2025 m. „Aston Martin Vanquish“ yra griežtas dvivietis automobilis su dideliu anglies pluošto statramsčiu, kuris užima vietą, kurioje būtų buvę galinės sėdynės. Standartinės sportinės sėdynės gali būti patobulintos į pasirenkamas efektyvias sėdynes su anglies pluošto sėdynių atlošais. Stiklinis stogas yra standartinis, o pirkėjai gali nurodyti anglies pluošto stogą, kad sutaupytų dar daugiau svorio.

Dinaminiu požiūriu 2025 m. Aston Martin Vanquish šoninis standumas padidėjo 75 %, palyginti su išeinančiu DBS. Šis naujai atrastas standumas atsiranda dėl naujo priekinio dugno padėklo, naujų priekinių skersinių ir pakeistų skersinių atramų. Dvigubo svirties priekinė pakaba yra sujungta kelių svirčių sistema gale, prie kurios inžinieriai sumontavo Bilstein DTX amortizatorius, specialiai pritaikytus Vanquish. Vairuotojai galės rinktis GT, Sports ir Sports+ važiavimo režimus, kurie keičia amortizavimo jėgą priklausomai nuo pasirinkto režimo.
Naujasis „Vanquish“ taip pat turi perkalibruotą vairo stiprintuvo sistemą, kuri geriau jaučiasi centre, o stabdymo posūkyje funkcija suaktyvina galinį stabdymą, leidžiantį vairuotojui stabdyti vėliau įvažiuojant į posūkį.

Kiekviename posūkyje galima rasti lengvus 21 colio kaltinius lengvojo lydinio ratlankius su pagal užsakymą pagamintomis Pirelli P Zero padangomis ir standartiškai su anglies keramikos stabdžių rotoriais. Šie nauji anglies-keraminiai stabdžiai veikia kartu su stabdžių antiblokavimo sistema ir keturiais naujais elektriniais valdikliais, kurie nuolat stebi sukibimo lygį ir užtikrina, kad stabdžių sistema visada veiktų kuo efektyviau. Galiausiai pirkėjai galės rinktis tarp nerūdijančio plieno arba titano išmetimo sistemos, pastaroji sutaupo 23 svarus.
Aston planuoja pagaminti mažiau nei 1000 naujojo Vanquish pavyzdžių kasmet, kai jis bus parduodamas ketvirtąjį šių metų ketvirtį, o išsami informacija apie kainas bus paskelbta arčiau to laiko.