2024 m. VW Atlas yra trijų eilių krosoveris visureigis su mažesniu penkių vietų papildymu, vadinamu Atlas Cross Sport, kaip ir penkiavietis Jeep Grand Cherokee ir didesnis Grand Cherokee L. Jis konkuruoja su kitais šeimos vežėjais, pradedant Toyota Highlander ir baigiant. Honda Pilot. Erdvus ir gražus naujas interjeras, stipresnis turbo-4 ir puiki garantija, 2024 m. Atlas pastebi didelius pranašumus. „Volkswagen“ atnaujino ir „Atlas“, ir „Atlas Cross Sport“, skirtus 2024 m., su naujais galais, atnaujinta technologija ir efektyvesniu „turbo-4“. Senasis V-6 buvo nutrauktas.
Svarbiausi atnaujinimo pakeitimai atliekami viduje: standartinis 10,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir 12,0 colių jutiklinis ekranas, kuriame yra klimato kontrolė, nauja pakopinė centrinė konsolė su neryškiu elektroniniu pavarų perjungikliu, gili centrinė konsolė ir spartietiškas, neperkrautas brūkšnys. Tai didelis patobulinimas transporto priemonei, kuri gerokai atsiliko nuo savo konkurentų apdailos ir bendros kokybės įspūdžiais.
Atlas liniją sudaro du kėbulo stiliai. Standartinis variantas yra ilgesnio stogo konstrukcijos su tradiciškesniu visureigio siluetu, kitas – „Cross Sport“ su 5,1 colio trumpesniu kėbulu, dviem sėdynių eilėmis ir nuožulnesne stogo linija. Abu turi tą patį priekinį galą, su daugybe ryškių metalinių apdailų ir dideliu VW logotipu grotuotų grotelių viduryje. (Kai kuriuose leidimuose logotipas yra apšviestas, jei trokštate dėmesio.) Įdomiausia Atlas dizaino dalis yra klubų lygyje, kur jo stambūs sparnai išsipučia ir išsiskleidžia aplink ratus; priekiniai turi plonas sparnų ventiliacines angas, o galinės tiesiog patenka į uodegą, kuri yra gražiai neapsakoma, su dideliais stiklais ir dideliais galiniais LED žibintais. Stogo linija padalija duetą į dvi dalis: smailėjantis „Atlas Cross Sport“ stogas ir galinis stiklas įpjautas į krovinių erdvę, tačiau suteikia jam atletiškesnę poziciją.
Naujasis VW turbo-4 jėgos agregatas dideliame visureigyje uždirba geresnius EPA dujų ridos įvertinimus nei buvęs V-6. Tačiau obuolių ir obuolių palyginimas su praėjusių metų turbo-4 yra ne toks aiškus: priekinės pavaros Atlas SE dabar gauna EPA įvertintą 20 mpg mieste, 27 greitkelyje, 23 kartu su trijų eilių ir Cross Sport kėbulo stiliais. Tai palyginti su 21/25/23 mpg praėjusiais metais. Varomas visais ratais, Atlas SE įvažiuoja 19/26/22 mpg, palyginti su 20/24/22 mpg praėjusiais metais. Nors praėjusių metų V-6 kartu pasiekė 20 mpg, šių metų Atlas SEL kartu pasiekia 21 mpg; „Peak Edition“ pasiekia 20 mpg.
Nors jame yra daug standartinių saugos funkcijų, „Atlas“ neatliko susidūrimo testų. Apsauga nuo priekinio smūgio „Atlas“ suteikia penkias žvaigždutes. Daugumoje bandymų IIHS jį vadina „geru“, tačiau naujajame, griežtesniame vidutinio persidengimo etape „Atlas“ gauna „ribinį“ balą. Nepaisant to, 2024 m. jis vis tiek pelno „Top Safety Pick“ apdovanojimą. Automatinis avarinis stabdymas yra standartinis, nors IIHS jį pavadino „Basic“. Aktyvūs LED priekiniai žibintai gauna „Gerai“ įvertinimą; praėjusių metų baziniai vienetai uždirbo „ribinį“ IIHS balą, todėl šis reitingas gali pakilti. Aktyvus eismo juostų valdymas ir aklųjų zonų monitoriai yra standartiniai, taip pat prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema; erdvinio vaizdo kamerų sistema rodoma tik R-Line.
Dydis vis dar karaliauja kaip stipriausia atlaso dorybė. „Atlas“ susilaukia pagyrimų už platų interjerą, kuriame yra labai geros sėdynės iki penkių keleivių, ir trečia eilė, kuri gali važiuoti dar dviem arba paversti didžiule krovinių dėže. 200,7 colio ilgio (maždaug penkiais coliais mažesnis „Cross Sport“), „Atlas“ siūlo plačias, gerai pastiprintas priekines sėdynes su šildymu, vėsinimu ir vairuotojo pusės galios reguliavimu. Vairuotojas užima puikią sėdėjimo padėtį su žemu skaitmeninių matuoklių rinkiniu, tvarkingai įrėmintu ant vairo. Daugumoje modelių jie yra aptraukti sintetine oda, o viršutinė apdaila paverčiama odine su skiautine ir perforacija viršutinėje R linijos dalyje, o priekinio keleivio reguliavimas yra galingas. Tai plati transporto priemonė, o vietos pečiams, galvai ir kojoms apstu visomis kryptimis.
Dalykiškas interjeras šiais metais įgauna daug didesnį standartinį jutiklinį ekraną. 12,0 colių įstrižainės įrenginys yra ant prietaisų skydelio, kuris apvyniotas švelniomis medžiagomis, kad visose versijose atrodytų žymiai sodresnė. Centrinėje konsolėje yra tvirtas transmisijos jungiklis, po juo slepiant didžiulę saugyklą, o 10,3 colio skaitmeninių matuoklių blokas dabar yra su visais atlasais. Pikseliai dominuoja tinklainėje; visa kita yra prislopinta ir subtiliai patobulinta. Tai daug arčiau Telluride/Palisade paradigmos, su vidaus apdaila, imituojančia šviesų riešutmedžio ar pilką medieną arba anglies pluoštą, ir oda su skiautine arba oranžiniais vamzdeliais. Avokadų žalieji dažai žymi kai kurias „Peak Edition“ transporto priemones, suteikdami 7-ojo dešimtmečio piko tikrovę, tačiau aukso derliaus niekur nedingo.
Antroje eilėje ant suoliuko gali tilpti trys dideli keleiviai arba ją galima pakeisti į dvigubas kapitono kėdes, kurios dėl patogumo beveik konkuruoja su priekinėmis sėdynėmis. „Atlas“ antroje eilėje turi beveik 38 colius vietos kojoms ir net su įmontuotu stoglangiu palieka keletą colių 6 pėdų galvūgalio vietos. Išstumkite antrąją eilutę ir trečioje atlaso eilutėje užteks vietos 6 pėdoms; sėdynėje jiems yra pakankamai vietos, tačiau aukšti keleiviai susilies su galvos apdangalu ir bus stumiami į priekį dėl nepatogaus apatinio galvos atramos krašto.
„Volkswagen“ atnaujino „Atlas“ vidų naudodami daug geresnes medžiagas – nuo gražios sintetinės medienos uosio ar šviesaus riešutmedžio apdailos iki metalo atspaudų. Prietaisas dengtas minkštesniu plastiku, todėl salonas atrodo tylesnis. Praėjusiais metais „Atlas“ sulaukė didžiulio susidomėjimo dėl savo paprasto interjero; Dabar tik pagyrimas už tobulumo jausmą, kuris yra artimas Pietų Korėjos visureigių etalonui.
Atlas siūlo gerą vertę SE spec. Kainos pakilo iki beveik 40 000 USD, tačiau ypač didelis „Atlas“ gali būti labai vertingas bazinėse detalėse. Su taškais už informacinę pramogą, standartines funkcijas, garantiją ir vertę. 39 075 USD vertės „Atlas SE“ su priekinių ratų pavara turi 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, elektra valdomą vairuotojo sėdynę, prisitaikančius LED priekinius žibintus, šildomas ir aušinamas priekines sėdynes, 10,3 colio skaitmeninį matuoklių bloką ir 12,0 colių jutiklinį ekraną su belaidžiu „Apple CarPlay“ ir „Android“. Automatinis ir belaidis išmaniojo telefono įkrovimas. Jam taip pat suteikiama 4 metų / 50 000 mylių garantija su 2 metų nemokama priežiūra.
Visų ratų pavara kainuoja 1900 USD. „Cross Sport“ kėbulas kainuoja apie 1000 USD daugiau. Į 3 940 USD kainuojantį SE technologijų paketą pridedamas elektra valdomas bagažinės dangtis, priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai, nuotolinis užvedimas, vilkimo kablys ir daugiau USB prievadų, įskaitant vieną galinio vaizdo veidrodėlyje, skirtą priedų prietaisų kameroms. Stoglangis kainuoja 1200 USD; juodi ratai kainuoja 595 USD; o antros eilės kapitono kėdės kainuoja 695 dolerius. 47 905 USD vertės Peak Edition turi juodus ratus, juodą apdailą, stoglangį, aplinkos apšvietimą ir savo interjero spalvą. 53 805 USD kainuojantis Atlas SEL R-Line siūlo odines sėdynes, 21 colio ratus, Harman Kardon garso sistemą, navigaciją, elektra valdomą priekinę keleivio sėdynę, stoglangį, ekraną ir šildomas antrosios eilės sėdynes.
2024 m. „Volkswagen Atlas“ ir toliau yra stiprus varžovas vidutinio dydžio visureigių rinkoje, ypač tiems, kurie teikia pirmenybę erdvei, patogumui ir praktiškumui. Nors tai nėra labiausiai į našumą orientuota transporto priemonė savo klasėje, ji išsiskiria šeimai pritaikytu interjeru, visapusiškomis saugos funkcijomis ir rafinuotu dizainu. Atnaujintų technologijų, konkurencingų kainų ir solidžių universalių galimybių derinys „Atlas“ išlieka praktiškas ir patrauklus pasirinkimas daugeliui visureigių pirkėjų.