
2024 m. Toyota GR Supra ir toliau daro įspūdį, daugiausia dėl savo fantastiško 3,0 litrų šešių eilių variklio ir jaudinančio valdymo. Po gaubtu sumontuotas šešių eilių turbokompresorius išvysto tvirtą 382 arklio galių ir 368 lb-ft sukimo momentą, suteikdamas tokią sklandžią, jautrią galią, kokios trokšta entuziastai.
Įsibėgėjimas yra jaudinantis – GR Supra nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,9 sekundės. Rafinuota variklio prigimtis ir momentinis sukimo momentas suteikia malonią vairavimo patirtį, nesvarbu, ar važiuojate siauruose posūkiuose, ar važiuojate greitkeliu.
Pirkėjams, kurie nori mažesnės kainos arba nereikia tiek daug galios, „Supra“ galima įsigyti su 2,0 litrų keturių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Jis generuoja 255 arklio galias ir 295 svarų pėdų sukimo momentą. Skirtingai nuo šešių cilindrų, keturių cilindrų variklis galimas tik su aštuonių greičių automatine pavarų dėže. Supra 2.0 reikia penkių sekundžių, kad pasiektų 60 mylių per valandą greitį, tačiau su bet kuriuo varikliu didžiausias greitis ribojamas iki 155 mylių per valandą. Vairavome abi versijas ir lengvai pasirenkame papildomą našumą, kurį suteikia šešių cilindrų variklis.
Deja, 2025 modelio metais keturių cilindrų gamyba buvo nutraukta.
Valdymas yra dar viena sritis, kurioje GR Supra išsiskiria. Beveik tobulas 50/50 svorio paskirstymas ir tiksliai sureguliuota pakaba, todėl automobilis jaučiasi aštrus ir reaguoja, o vairas suteikia puikų grįžtamąjį ryšį. Nesvarbu, ar važiuojate trasoje, ar vingiuotame kelyje, Supra pusiausvyra ir ištvermė įkvepia pasitikėjimo. Galinių ratų pavaros išdėstymas suteikia daugiau malonumo, leisdamas išstumti automobilį iki galo ir išlikti visiškai valdomas. Mėgstantiems gryną vairavimo patirtį, šiame segmente sunku įveikti „Supra“ valdymą.

Beje, 2024 m. „GR Supra“ turi keletą kompromisų. Kabina, nors ir puikiai įrengta iš aukštos kokybės medžiagų, yra patogi, ypač aukštesnio ūgio vairuotojams. Dėl žemos stogo linijos ir ribotos erdvės viduje gali jaustis šiek tiek ankšta, o siaura sėdėjimo padėtis gali netikti visiems keliaujantiems ilgiau.
Kita dažna „GR Supra“ kritika yra didelė priklausomybė nuo BMW DNR. Nors „Toyota“ ir BMW partnerystė neabejotinai buvo naudinga „Supra“ eksploatacinėms savybėms, akivaizdu, kad didžioji dalis interjero dizaino ir technologijų ateina tiesiogiai iš BMW. Tai apima informacijos ir pramogų sistemą, valdiklius ir bendrą išdėstymą, todėl automobilis gali jaustis labiau kaip BMW Z4, o ne kaip tikrai išskirtinis Toyota sportinis automobilis. Kai kuriems pirkėjams tai gali būti trūkumas, nes jie gali tikėtis unikalesnio Toyota charakterio Supra.
2024 m. GR Supra 2.0 kaina prasideda nuo 47 575 USD, o GR Supra 3.0 – nuo 56 535 USD. 2024-aisiais modelio metais išleistas 45-ųjų jubiliejaus leidimas, kurį, „Toyota“ teigimu, įkvėpė 90-ųjų „Supra“. Jo kaina prasideda nuo 66 410 USD.

Apskritai 2024 m. Toyota GR Supra fantastinis 3,0 litrų šešių eilių variklis ir jaudinantis valdymas yra puikus pasirinkimas vairavimo entuziastams. GR Supra ateitis tebėra neaiški, nes BMW paskelbė, kad netrukus nutrauks Supra pusbrolio BMW Z4 gamybą.