
„Lexus“ ilgą laiką buvo prabangių visureigių lyderis, tačiau iki šiol jam trūko trijų eilių krosoverio su tikrai tinkama naudoti trečia eile. Ankstesnis RX L bandė užpildyti šią spragą, tačiau jam nepavyko dėl ankštos trečios eilės. Įvažiuokite į 2024 m. Lexus TX – didelį visureigį, sukurtą taip, kad patogiai tilptų visa šeima.

Skirtingai nei RX L, TX nėra tik vieno iš kitų markės visureigių išplėstinė versija. Vietoj to, ji dalijasi savo platforma su Toyota Grand Highlander, tačiau TX išsiskiria stilingesne išore. Ryškios linijos ir išskirtinės grotelės suderina TX su likusia Lexus serija, todėl tai yra patrauklesnis pasirinkimas pirkėjams, kurie nori šiek tiek daugiau stiliaus iš savo šeimos visureigio.
Viduje TX daro įspūdį gerai suprojektuotu prietaisų skydeliu ir aukštos kokybės medžiagomis, kurios pranoksta savo Toyota analogą. Standartinis 14 colių informacinis ir pramogų ekranas ir 12,3 colio skaitmeninis matuoklio ekranas atrodo ir jaučiasi šiuolaikiškai. TX 550h+ salonas jaučiasi ir atrodo prabangiai su pusiau anilino sėdynėmis. Priekinės ir antrosios eilės sėdynės yra erdvios ir patogios, o, skirtingai nuo daugelio konkurentų, trečioji TX eilė yra tikrai tinkama suaugusiems ir nustato naują segmento standartą.
„TX 500h F Sport“ varomas 2,4 litro hibridine jėgaine su turbokompresoriumi, iš viso 366 arklio galių ir 406 svarų pėdų sukimo momentu. Variklis suporuotas su šešių greičių automatine pavarų dėže ir 64 kW varikliu. Galinėje dalyje yra 76 kW galios elektros variklis, kuris varo galinius ratus ir suteikia TX visų ratų pavarą. Kitas pliusas yra tai, kad 500h F Sport turi galinį vairavimą, kad didelis visureigis jaustųsi judresnis. TX 500h nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja tik per 6,1 sekundės. Jis taip pat įvertintas 27 mpg mieste, 28 mpg greitkelyje ir 27 mpg kartu.
Jei norite žengti žingsnį toliau, žaliąja kryptimi, yra įkraunamas hibridas TX 500h+.
TX 500h+ išsiskiria savo jėgos agregatu. Jį varo įkraunama hibridinė sistema, kuri sujungia 3,5 litro V6 variklį ir du elektros variklius, kad išvystytų 404 arklio galias. Gera naujiena yra tai, kad PHEV jėgos agregatas nuvažiuoja 33 mylias tik su elektra, todėl jis puikiai tinka trumpoms kelionėms į ir iš biuro arba išleidžiant vaikus į mokyklą. Nors TX 500h+ siūlo beveik 40 arklio galių daugiau nei neprijungiamas 500h, vairavimo patirtis išlieka panaši dėl papildomo hibridinės sistemos svorio. TX 500h+ turi 29 mpg kombinuotą reitingą ir gali būti visiškai įkrautas per maždaug tris valandas, naudojant 240 voltų įkroviklį.

Kelyje TX 500h jaučiasi gyvas ir pajėgus. Jis pasižymi sportiškesniu vairavimo pojūčiu, nei tikriausiai tikitės iš šeimai skirto trijų eilių visureigio, tačiau tai lengva. Jėgos agregatas dėl dviejų elektrinių variklių suveikia iškart, kai tik prieš jus užsidega žalia šviesa. Nors esame įpratę, kad daugumą šios klasės visureigių vairuoti yra šiek tiek nuobodu, TX 500h yra išskirtinis.
2024 m. Lexus 500h F Sport prasideda nuo 69 350 USD, o TX 500h+ – nuo 78 050 USD.

Galų gale, 2024 m. Lexus TX 500h yra beveik tobulas Lexus asortimento papildymas, siūlantis puikų prabangos, našumo ir praktiškumo derinį. Dėl erdvaus interjero, hibridinės jėgos pavaros ir stilingo išorės jis yra geriausias pasirinkimas šeimoms, kurioms reikia universalaus ir stilingo trijų eilių visureigio.