Tiesa, daugelis automobilių pirkėjų nėra pasiruošę pereiti prie visiškai elektrinių transporto priemonių, todėl labiau pageidaujami hibridiniai ir net įkraunami hibridiniai modeliai. Lexus neseniai pristatė savo pirmąjį elektromobilį RZ, tačiau dėl riboto diapazono jis nėra visiškai patrauklus. Laimei, „Lexus“ siūlo dar vieną vidutinio dydžio visureigį, kurį galima įsigyti su įkraunama hibridine jėgos pavara. 2024 m. Lexus RX 450h+ Plug-in Hybrid yra žymus RX serijos papildymas, nes jame yra viskas, kas jums jau patinka RX, o vėliau pridedama įkraunama hibridinė sistema, leidžianti trumpus atstumus važiuoti tik elektra.
Vienas iš svarbiausių 2024 m. RX 450h+ akcentų yra jo elektrinis diapazonas. Apskaičiuota, kad transporto priemonė nuvažiuoja 37 mylias tik elektra, o to daugiau nei pakanka kasdienėms kelionėms į darbą ir atgal bei trumpoms kelionėms po miestą. Dėl to RX yra tobula transporto priemonė, nes jūs gaunate geriausią iš abiejų pasaulių – trumpesnėms kelionėms važiuojate tik elektra, o ilgesnėse kelionėse – dujinis variklis. Išsikrovus akumuliatoriui, RX sklandžiai persijungia į hibridinį režimą, užtikrinant, kad nerimas dėl atstumo niekada nekeltų rūpesčių, kaip ir naudojant visiškai elektrinę transporto priemonę.
Tiems, kurie dvejoja dėl dabartinės infrastruktūros ir visiškai elektrinių transporto priemonių (EV) nuotolio apribojimų, RX 450h+ yra puikus vidurys. Dėl efektyvaus benzininio variklio jis užtikrina važiavimo elektra patogumą be dažnų įkrovimo sustojimų ilgesnėse kelionėse. Dėl to jis yra praktiškas pasirinkimas įvairiems vairavimo scenarijams – nuo kasdienių reikalų iki savaitgalio išvykų.
Nors RX 450h+ yra puiki alternatyva elektromobiliui, jo bendra važiavimo dinamika yra panaši į likusią RX seriją, kur komfortas yra svarbesnis už sportiškumą. Įkraunamas hibridinis jėgos agregatas generuoja bendrą 366 arklio galių galią, todėl 0–60 mylių per valandą greitis yra 5,9 sekundės, todėl yra vienas greičiausių RX modelių. 0–60 mylių per valandą greitis, mažesnis nei šešios sekundės, puikiai tinka vidutinio dydžio visureigiams, tačiau jei esate įpratę prie greito visureigio automobilio greitėjimo, tikriausiai jausitės šiek tiek nusivylę. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kad specifikacijos yra visiškai įjungus jėgos agregatą, o EV režimu jis veikia lėčiau.
Kalbant apie vairavimo dinamiką, RX 450h+ nėra pats įspūdingiausias variantas savo klasėje. Jis užtikrina sklandų ir patogų važiavimą, bet jei norite sportiškesnės patirties, RX įkraunamas hibridas šiek tiek prasilenkia. Vairas jaučiasi lengvas, o pakaba labiau orientuota į tai, kad važiuotumėte patogiai, o ne važiuotumėte užmiesčio keliu.
Viduje RX 450h+ yra puiki vieta ramiam poilsiui dėl prabangių susitikimų ir erdvaus interjero. Salonas apgaubtas aukštos kokybės medžiagomis, kaip ir galima tikėtis iš „Lexus“ su visais valdikliais, išdėstytais ten, kur jie turi būti. 14 colių informacinė ir pramogų sistema yra patogi vartotojui ir lengvai viena geriausių RX klasėje. Taip pat yra 10 colių įstrižainės ekranas, belaidis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.
Saugumas yra prioritetas dėl Lexus Safety System+ 3.0 pagalbinių vairuotojo funkcijų rinkinio, kuris apima prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą, pagalbinę juostą, automatines tolimąsias šviesas ir automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų aptikimu.
2024 m. Lexus RX 450h+ kaina prasideda nuo 70 580 USD, todėl jis yra brangiausias RX modelis, o standartinis RX 350h hibridas kainuoja nuo 52 100 USD.
Galų gale, 2024 m. Lexus RX 450h+ Plug-in Hybrid yra puikus pasirinkimas ieškantiems prabangaus ir efektyvaus vidutinio dydžio visureigio. 37 mylių elektrinis atstumas ir hibridinė sistema yra puiki alternatyva pilniems elektromobiliams, ypač vairuotojams, kurie nori mėgautis vairavimo elektra privalumais visiškai neatsisakydami benzininio variklio patogumo. Be to, net ir pridėjus įkraunamą hibridinę sistemą, RX patogumui nėra daroma jokių kompromisų, todėl jis dar labiau patrauklus RX pirkėjams.