
Daug kas pasikeitė nuo tada, kai Amrita Saigal paskutinį kartą kalbėjo su „TechCrunch“ apie savo vienkartinių vystyklų įmonę „Kudos“.
Tuo metu įmonė, kuri pradėjo veiklą 2021 m., paskelbė apie 2,4 mln. Nuo tada įmonė tapo pirmąja vystyklų įmone, laimėjusia aukščiausios asmeninės higienos pramonės inovacijų apdovanojimą; jis pritraukė „Shark Tank“ sandorį iš Marko Cubano, o tuometinė viešnia Shark Gwyneth Paltrow ir Saigal pasakojo, kad „Kudos“ pardavė daugiau nei 20 mln. sauskelnių vien per pastaruosius 12 mėnesių.
Todėl nenuostabu, kad ji šiandien grįžo ir paskelbė apie 3 mln. USD naują finansavimą, šį kartą su investuotojais, įskaitant „Precursor Ventures“, „X Fund“ ir „Oversubscribed Ventures“. „Vartotojai daug sąmoningiau naudoja savo dolerius tvariems produktams, kurie sumažina žalingą poveikį jų vaikui ir planetai“, – apie savo produkto paklausą pasakojo Saigal.
Ji sako, kad „Kudos“ išlieka vienintele pagrindine vienkartine sauskelne, padengta 100 % medvilne, nes visos kitos vienkartinės sauskelnės vis dar yra išklotos plastiku, „kuris gali turėti kenksmingų cheminių medžiagų, kurios gali susigerti į odą“. Kituose yra bambuko viskozės, „kuris iš tikrųjų yra labai apdorotas taip, kad būtų toksiškas aplinkai“, – sakė ji. Sauskelnės yra viena iš didžiausių sąvartynuose randamų vartojimo prekių, kurias patiria vidutinis kūdikis tūkstančiai iš jų, kol dar nepradėjo puoduotis. „Pati, būdama nauja mama, jaučiu tikrą atsakomybę čia ką nors pakeisti“, – sakė ji. „Žinau, kad galime geriau“.
Nuolat daugėja naujų įmonių, tokių kaip „Kudos“, perkuriančių kasdienius produktus be nuodingų cheminių medžiagų, kurios istoriškai buvo aptiktos juose. Kartais didelės įmonės laikosi senų gaminių taupydamos išlaidas, tačiau Kudosas sako, kad vystyklų pramonėje didieji vardai paprasčiausiai naudojasi tais pačiais tiekėjais ir įranga, o tai yra daug lengviau nei sukurti naują vystyklą. „Kudos“ prireikė trejų metų tyrimų ir plėtros, kad sukurtų absorbcijos technologiją.
„Dirbti su medvilne taip, kaip tai daro Kudos, yra sunku, reikia visiškai naujo veikimo būdo ir specialios įrangos, kuri gali apdoroti natūralų medvilnės pluoštą, o ne plastiką“, – tęsė ji.
Iki šiol bendrovė surinko 6,2 mln. USD, o šios naujausios grynųjų pinigų įplaukos buvo pradinės pratęsimo turas. Investuotojai, atvykę į šį paskutinį turą, aiškiai suprato problemą, kurią siekė išspręsti Saigalas.
„Dauguma tėvų net nesuvokia, kad tiek daug sauskelnių rinkoje yra daugybė plastiko, liečiančio jų kūdikį“, – „TechCrunch“ pasakojo Sara Foster, „Oversubscribed Ventures“ įkūrėja. „Tai gali sukelti vystyklų bėrimą ir daugybę kitų sveikatos problemų. Amrita ir jos komanda investavo daug laiko, kad iš naujo išrastų kuo daugiau sauskelnių dalių ir užtikrintų, kad Kudos kūdikiai visą dieną nesėdėtų plastike.
Brandonas Farwellas, bendras Xfund partneris, pridėjo. „Kai prieš 16 mėnesių gimė mūsų dukra, tapome Kudos klientais – tai dar labiau privertė mane didžiuotis, kad esu pirmasis Amritos investuotojas, ir dar labiau entuziastingas padvigubinti pelną šiame ture“, – sakė jis. „Kudoso pajamų augimas ir ekstaziškai besikartojančių klientų bazė žino tai, ką mes žinome: kad tėvai gali duoti savo kūdikiams tai, kas geriausia, kartu stengdamiesi, kad mūsų sąvartynuose nebūtų kenksmingo plastiko, kuris gamtoje nesuyra.
Saigalas sakė, kad „Kudos“ panaudos pinigus, kad padidintų savo pėdsaką ir pritrauktų naujų klientų. Bendrovė siūlo mėnesinius abonementus su galimybe įsigyti vienkartinį.
Saigalas teigė, kad įmonė yra atvira plėstis į platesnę vystyklų rinką, kurdama, pavyzdžiui, suaugusiems skirtus sauskelnes. tikslas – vieną dieną sukurti visiškai kompostuojamą vystyklą.
Be daugiau naujovių, ji taip pat neprieštarautų, kad šioje erdvėje būtų daugiau reguliavimo – kažkas panašaus į Europos Sąjungą, uždraudžiančią tam tikrus vienkartinius plastikus. Ji tikisi, kad daugiau vartotojų pereis prie ekologiškų vystyklų pasirinkimo, sakydama, kad tai gali sukelti pramonės tendenciją, galinčią pakeisti pasaulį.
„Kuo plačiau taikomas, tuo labiau galime daryti spaudimą pramonei didinti natūralių medžiagų pasiūlą ir sumažinti išlaidas“, – sakė ji. „Kai pasieksime tašką, kad natūralios medžiagos yra tokios pat ekonomiškos kaip ir plastikinės medžiagos, tai tikrai pakeis žaidimą.