
Ką gi, „Livestream Marketplace“ platforma, skirta prekybos kortelių kolekcionieriams ir sneakerhead’ams, trečiadienį paskelbė, kad jos metinė bendroji prekių apimtis (GMV) šiemet viršijo 2 mlrd.
GMV etapas buvo pasiektas neseniai pristatant produktą: „Rewards Club“, pritaikoma lojalumo programa, kurioje pardavėjai gali susikurti savo atlygį, kad pirkėjai galėtų užsidirbti, įskaitant kuponus, nemokamą pristatymą ir prieigą prie išskirtinių pasirodymų bei prekių.
Nauja „Whatnot“ augimo metrika ne tik pabrėžia stiprų įmonės pagreitį, bet ir pabrėžia tiesioginės prekybos verslo augimą JAV, nors jis vis dar gerokai atsilieka nuo Kinijos, kur tiesioginis apsipirkimas yra 512 mlrd.
„Whatnot“ atskleidė šį skaičių kartu su metine „Livestream Selling“ ataskaita, kurioje nustatyta, kad 500 geriausių pardavėjų platformoje pardavė po 1 mln. USD ar daugiau. Be to, du trečdaliai pardavėjų (66 %) uždirba daugiau nei 10 000 USD per mėnesį parduodami tiesiogine transliacija, o 1 iš 4 pardavėjų uždirba daugiau nei 300 000 USD per metus. Kas savaitę „Whatnot“ transliuojama daugiau nei 175 000 valandų tiesioginių srautų.
Nepaisant to, kad „Whatnot“ yra populiarus tarp milijonų vartotojų, konkurentų augimas erdvėje yra didelis iššūkis penkerius metus veikiančiai platformai. „Whatnot“ buvo paleista ketveriais metais prieš „TikTok Shop“ įžengimą į JAV rinką; tačiau trumpos formos vaizdo įrašų programa jau yra gerokai į priekį. Pranešama, kad „TikTok“ šiais metais planuoja išplėsti savo verslą JAV iki maždaug 17,5 mlrd. USD GMV.
Tuo tarpu vienas iš tiesioginių Whatnot konkurentų „CommentSold“ teigia, kad padėjo parduoti daugiau nei 180 milijonų produktų, kurių gyvavimo trukmė viršija 4,4 mlrd. USD.
Vienas didžiausių „Whatnot“ skirtumų yra tai, kad jis iš pradžių buvo sukurtas prekybos kortelėms, komiksams ir atminimo reikmėms parduoti. Nuo tada jis išsiplėtė, kad palaikytų daugybę kategorijų, pavyzdžiui, mados, grožio, elektronikos ir net gyvų augalų. Kalbant apie programų diegimus, „Whatnot“ iš viso surinko 11 mln. atsisiuntimų pirmą kartą, praneša „Appfigures“.
„Whatnot“ siekia išlikti konkurencingas su savo konkurentais, pristatydamas pardavėjų atlygio įrankį, kuris padėtų paskatinti pakartotinius pirkimus ir sąveiką. Naujoji „Rewards Club“ funkcija suteikia pirkėjams galimybę pasiekti konkrečius pasiekimus, kad pasiektų bronzos, sidabro, aukso, platinos ir deimantų lygius ir gautų vis daugiau apdovanojimų. Kiekvienas pardavėjas nustato savo pasiekimų ir apdovanojimų kriterijus kiekvienam lygiui.
Norėdami pasiekti bronzos lygį, pirkėjai turi nusipirkti iš pardavėjo, išleisti mažiausiai 10 USD savo produktams arba dešimt minučių iš eilės žiūrėti bent tris savo tiesiogines laidas. Norėdami pasiekti sidabro, aukso, platinos ir deimantų lygius, pirkėjai turi nusipirkti tam tikrą produktų skaičių iš pardavėjo arba išleisti iš anksto nustatytą pinigų sumą.
„Rewards Club“ jau keletą mėnesių buvo prieinama 160 beta versijos bandytojų grupei, ir bendrovė praneša, kad ji parodė daug žadančius rezultatus. Naudodami programą pirkėjai padidino savo išlaidas 12%, o pardavėjų valandiniai pardavimai padidėjo 12%. Be to, beveik 20% išaugo pakartotinių pirkėjų, perkančių du ir daugiau iš atskirų pardavėjų, skaičius.
Programa dabar prieinama visiems tinkamiems pardavėjams, kurie demonstruoja „nuolatinį Whatnot sėkmės rekordą“, kaip paaiškino bendrovė. Kad galėtų dalyvauti apdovanojimų klube, pardavėjai turi būti įvykdę 50 užsakymų, uždirbti daugiau nei 1 000 USD pardavimo pajamų, būti aktyvūs mažiausiai 30 dienų ir turėti 4,7 ar aukštesnį pardavėjo įvertinimą. Jie taip pat negali pažeisti „Whatnot“ gairių.
„Rewards Club“ veikia sezoniškai ir iš naujo nustatomas kas tris mėnesius. Dabartinis sezonas prasidėjo rugsėjo 9 d. ir tęsiasi iki gruodžio 2 d.