Indijos logistikos įmonė „Delhivery“ viešai užginčijo konkurento „Ecom Express“ pirminio viešo platinimo prospekto projekte pateiktų metrikų tikslumą – tai reta konfrontacija prieš pastarojo debiutą rinkoje.
„Delhivery“, remiama „SoftBank“ ir jau įtraukta į viešumą, tvirtina, kad „Ecom Express“ neteisingai pateikė „Delhivery“ verslo rodiklius, kai palygino savo IPO paraiškas.
Praėjusį mėnesį „Ecom Express“ pateiktame 442 puslapių prospekto projekte (PDF) teigiama, kad startuolis per fiskalinius metus, pasibaigusius 2024 m. kovo mėn., išsiuntė 514,41 mln. pakuočių, o „Delhivery“ per tą patį laikotarpį išsiuntė 740 mln.
Delhivery penktadienį biržoms pateiktoje paraiškoje teigė, kad šis palyginimas buvo klaidingas, ir tvirtino, kad tai, ką ji laiko viena siunta, konkurentai skaičiuoja kaip dvi, o tai rodo, kad „Ecom Express“ apimtys gali būti išpūstos. „Delhivery“ teigė, kad jos konkurentas grąžintus užsakymus vertina kaip dvi siuntas.
„Delhivery“ taip pat nurodė „Ecom Express“ kainos už siuntą (CPS) skaičiavimus, nurodydama apskaitos metodų skirtumus ir tariamai išpūstus siuntos skaičius.
„SoftBank“ remiama įmonė taip pat nurodė, kad „Ecom Express“ teiginys, kad ji siūlo savo paslaugas 27 000 pašto kodų, nėra tikslus, nes Indija turi mažiau nei 19 500 unikalių pašto kodų.
Šis viešas ginčas kilo praėjus mažiau nei mėnesiui po to, kai „Ecom Express“, kurios rėmėjais yra Warburg Pincus, Partners Group ir British International Investment, pateikė IPO, siekdama surinkti 310 mln.
„Delhivery“ taip pat suabejojo „Ecom Express“ paslaugų EBITDA ir įmonių sąnaudų pateikimu, nurodydama, kad prospekte trūksta nuoseklių šių rodiklių apibrėžimų.
„Ecom Express“ iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti.