Dronai ir šaligatvių pristatymo robotai žada, kad paskutinės mylios pristatymas bus pigesnis ir efektyvesnis, tačiau jie abu turi savo apribojimų. Dronams sunku nusileisti tankiose miesto vietose, o šaligatvių robotai išlenda po kelių mylių. „Uber“ palaikoma „Serve Robotics“ ir „Alphabet's Wing“ lažinasi, kad sujungus jėgas gali būti sukurta aukščiausios kokybės automatizuota paskutinės mylios pristatymo paslauga.
Ateinančiais mėnesiais jie ketina išbandyti savo roboto ir drono pristatymo relę Dalase.
„Serve“ generalinis direktorius Ali Kashani sakė „TechCrunch“, kad partnerystė gali išplėsti įmonės pristatymo sritį, kuri šiuo metu yra apribota iki maždaug dviejų mylių. Tai taip pat leistų prekybininkams pasinaudoti bepiločių orlaivių pristatymu nekeičiant savo patalpų ar darbo eigos.
Štai kaip tai veiks.
Pasirinktą klientų užsakymų skaičių paims „Serve“ robotas iš vieno restorano ar parduotuvės šaligatvio ir pateks už kelių kvartalų. Tada robotai perduos maisto estafetę vienam Wing „AutoLoader“, kur jį galės pasiimti Wing dronas ir nuskraidinti klientams net už šešių mylių.
„Jei žiūrite į pristatymą, koks jis yra šiandien, jis visada yra daugiarūšis“, – sakė Kashani. „Dronai ir robotai turi labai nepersidengiantį profilį, kur paprastai robotai yra prasmingi tankesnėje miesto aplinkoje… o dronai turi apribojimų toje aplinkoje. Jums reikia tam tikro nekilnojamojo turto, kad atsirastumėte priešais restoraną ir paimtumėte prekę (su dronu). Taigi čia jiedu tikrai puikiai dera, nes galite pasiūlyti klientams ir prekybininkams išsamesnį sprendimą. visi pristatymai, nesvarbu, ar jie trumpi, ar dideli, gali būti automatizuoti.
Kashani taip pat pažymėjo, kad robotų išlaipinimas vyks asinchroniškai su dronų paėmimais. Jis sakė, kad robotas numes paketą ant „AutoLoader“ ir dronas gali bet kada po to jį patraukti.
Bylos nagrinėjimo detalės menkos. Nei „Serve“, nei „Wing“ nesidalins, kiek jų botų ar dronų bus įtraukta, kur bus „AutoLoaders“ ir kita pagalbinė infrastruktūra, ar kuris prekybininkas pirmasis išbandys šį eksperimentą. Kaip bebūtų keista, paklaustas Wing pasakė „TechCrunch“, kad tai bus esamas „Serve“ prekybos partneris, o „Serve“ pasakė „TechCrunch“, kad tai bus esamas „Wing“ prekybos partneris.
„Serve“ pristato maždaug 300 restoranų Los Andžele per „Uber Eats“ ir „7-Eleven“ platformas, o neseniai pradėjo pristatyti „Shake Shack“. Wingas dirba su „Walmart“ Dalase ir atliko drono pristatymo pilotą su „DoorDash“ ir „Wendy's“ Virdžinijoje.
„Wing“ atstovas sakė, kad partnerystė nebus su „Walmart“.
Kartais šie pilotai pavirsta į tikrą komercinę įmonę. Kol kas tai gali būti daugiau eksperimentų, nes „Serve“ ir „Wing“ išsiaiškins, ar dronų ir robotų pristatymas yra tikras verslo reikalas.
Partnerystė sudaryta beveik šešiems mėnesiams po to, kai „Serve“ buvo paskelbta viešai per atvirkštinį susijungimą, kurio bendrosios pajamos siekia 40 mln. Bendrovė taip pat neseniai pritraukė dar 20 mln.
„Serve“ finansų direktorius Brianas Readas „TechCrunch“ sakė, kad bendrovė turi pakankamai grynųjų pinigų, kad galėtų pasiekti savo tikslą – 2025 m. pirmąjį ketvirtį Los Andželo gatvėse išleisti papildomus 250 robotų ir iki 2000 robotų keliuose JAV miestuose iki pabaigos. kitų metų pagal sutartį su Uber Eats.