Anot generalinio direktoriaus Davido Risherio, pasivažinėjimo krušų milžinas „Lyft“ išbandys naują funkciją „Price Lock“, kuri leis motociklininkui įsigyti mėnesinę prenumeratą, „kuri apriboja konkretaus maršruto kainą konkrečiu laiku“.
Ši funkcija skirta pašalinti padidėjusių kainų nenuoseklumus, ypač tiems, kurie kasdien naudojasi „Lyft“ programa. Tai dalis platesnio Lyfto plano „atidaryti skardinę su šnipštukais geriausiu laiku“, trečiadienį sakė Risher per Lyft antrojo ketvirčio pajamų pokalbį.
„Primetime“ yra tai, kaip Lyft nurodo staigią kainodarą, kai važiavimo krušos platformos dinamiškai padidina atrakcionų kainą, kai paklausa yra didelė arba pasiūla maža.
„Patikima kainodara jiems yra ypač svarbi, nes jie žino, kiek turėtų kainuoti jų važiavimas, ir nekenčia to, kai kainos keičiasi“, – tęsė Risheris.
„Lyft“ nepateikė daug įžvalgų, kaip „Price Lock“ ekonomika paveiks „Lyft“ esmę. tačiau Rišeris trečiadienį sakė, kad prenumerata kainuos mažiau nei 5 USD per mėnesį. Ši funkcija jau prieinama „Lyft“ programoje ir, atrodo, kainuoja 2,99 USD per mėnesį.
Bendrovė nedelsdama neatsakė į prašymą gauti daugiau informacijos apie šią funkciją, ar ji bus įtraukta į pagrindinę „Lyft“ prenumeratos platformą „Lyft Pink“.
„Pagrindinio“ kainodara įmonei nėra naujiena. Prieš metus Risher išdėstė savo planą panaikinti kainų padidėjimą, bandydamas pasiūlyti motociklininkams pigesnes kainas, kad būtų galima pakeisti juos iš didžiausio Lyft konkurento Uber.
Risher pažymėjo, kad „visiškai neišnyks geriausias laikas“, nes „tai svarbus būdas suderinti pasiūlą ir paklausą, kai sparčiai didėja“.
„Tačiau pasitelkę tokias naujoves, kaip „Price Lock“, galime išsiaiškinti, kaip dažnai tai įvyksta, ir tikiuosi, kad tai, ką noriu lažintis, yra labiausiai nekenčiama „rideshare“ funkcija ir pavers tai priežastimi rinktis „Lyft“.
Per pastaruosius metus „Lyft“ dėjo bendras pastangas, kad sumažintų važiavimų skaičių, kuriam įtakos turėjo padidėjusios kainos. Risher pažymėjo, kad kas ketvirtį šis skaičius sumažėjo 25%, o tai, jo teigimu, prisideda prie geresnių konversijų rodiklių.
„Tiesą sakant, rinkose, kuriose per antrąjį ketvirtį matėme staigiausią geriausio laiko nuosmukį, pavyzdžiui, Finiksas, Baltimorė, Orlandas, yra rinkos, kuriose konversijų kursai gerėja labiausiai“, – sakė Risher.
Tai buvo pirmasis ketvirtis, kai Lyft pranešė apie GAAP pelningumą, tačiau šią sėkmę šiek tiek sumažino švelni trečiojo ketvirčio prognozė. „Lyft“ prognozuoja, kad bendrieji užsakymai, ty bendra sandorių vertė, yra nuo 4 iki 4,1 milijardo JAV dolerių, o tai yra šiek tiek mažiau nei analitikų vertinimais – 4,13 milijardo JAV dolerių. (Palyginimui, „Uber“ bendras užsakymas antrajam ketvirčiui sudarė 20,6 mlrd. USD, tačiau „Uber“ užima pasaulinę rinkos dalį, o „Lyft“ galima įsigyti tik JAV ir Kanadoje.) Pataisytos pagrindinės pajamos – 90–95 mln. „Wall Street“ siekia 104,3 mln.
Lyft pažymėjo, kad tikisi, kad bendrasis užsakymas augs šiek tiek greičiau nei važiavimų, iš dalies dėl to, kad sumažėjusios kainos turės įtakos bendrųjų užsakymų vienam važiavimui.
Atnaujinimas: šis straipsnis buvo atnaujintas pridedant „Price Lock“ kainą, kuri rodoma Rebecca Bellan „Lyft“ programoje. Neaišku, ar prenumeratos kaina kinta priklausomai nuo motociklininko ar regiono.