„Amazon“ svarsto galimybę perkelti savo mokėjimų pasiūlymus Indijoje į atskirą programą, „TechCrunch“ sakė trys su šiuo klausimu susipažinę šaltiniai, nes elektroninės prekybos milžinas siekia padidinti „Amazon Pay“ naudojimą šalyje.
Šiuo metu „Amazon Pay“ yra pagrindinėje bendrovės el. prekybos programoje Indijoje ir leidžia vartotojams pervesti pinigus asmenims ir prekybininkams, apmokėti sąskaitas, įsigyti draudimą ir kelionės bilietus, investuoti į investicinius fondus ir skaitmeninį auksą bei pirkti kelionės bilietus.
JAV technologijų milžinė jau maždaug metus svarstė atsieti savo mokėjimų paslaugą nuo elektroninės prekybos programėlės ir artimiausiais mėnesiais ketina tęsti planą, sakė du šaltiniai.
Kai kurie „Amazon“ vadovai mano, kad „Amazon Pay“ neskiria pakankamai dėmesio elektroninės prekybos programai, sakė vienas šaltinis ir pridūrė, kad atskira programa, skirta išskirtinai, galėtų padėti mokėjimų platformai įgyti didesnį pripažinimą šalyje.
Šaltiniai prašė anonimiškumo, nes diskusijos yra konfidencialios ir tebevyksta. Jie įspėjo, kad „Amazon“, kovodama su daugeliu kitų iššūkių Indijoje, gali pakeisti savo planus ir vis tiek gali atsisakyti šios idėjos.
„Amazon“ atstovas spaudai atsisakė komentuoti, apibūdindamas naujienas kaip spėliones.
„Amazon Pay“ užima šeštą vietą tarp programų, naudojamų „Unified Payments Interface“ – mokėjimų tinkle, kuris yra populiariausias indų internetinių sandorių būdas. Oficialiais duomenimis, liepą „Amazon Pay“ apdorojo apie 72,4 mln. operacijų, o tai sudaro apie 0,5% visų tinkle esančių operacijų. Palyginimui, „Walmart PhonePe“ apdorojo 6,9 mlrd. operacijų, o „Google Pay“ – 5,3 mlrd.
„Amazon“ nėra vienintelė, sverianti panašias galimybes Indijoje, kur Kinijos tipo superprogramų strategijos nebuvo sėkmingos. Jos pagrindinis varžovas Indijos „Flipkart“ praėjusio mėnesio pabaigoje sujungė savo „fintech“ pasiūlymus į vieną vertikalę, praėjus dvejiems metams po atsiskyrimo nuo „PhonePe“.