• Nuolatinis apimčių didinimas ir efektyvumo didinimas lemia 406 mln. eurų veiklos pelną, 9,4 % daugiau nei 2023 m. sausio–birželio mėn. • Pardavimo pajamos siekia 7,8 mlrd. pp) •CUPRA užbaigė geriausią pirmąjį pusmetį savo istorijoje – pristatyta 125 700 automobilių (+17,2 %) • SEAT prekės ženklas išlaiko dviženklį augimą – pristatyta 171 700, ty 11,4 % • Bendras SEAT SA pristatymas padidėjo 13,8 % iki 297 400 vnt
Pirmąjį 2024 m. pusmetį SEAT SA tęsė savo kelionę link tvaraus pelningumo, paskelbdama aukščiausius visų laikų finansinius rezultatus nuo sausio iki birželio mėn., kurį lėmė nuolatinis CUPRA ir SEAT prekių ženklų apimčių augimas ir efektyvumo didinimas. Rezultatai rodė 406 mln. eurų veiklos pelną (2023 m. I pusmetis: 371 mln. eurų, +9,4%), o pardavimų grąža taip pat išaugo ir pasiekė 5,2% (+0,2 pp, palyginti su 2023 m. sausio-birželio mėn.). Bendros SEAT SA pardavimo pajamos siekė 7,752 mlrd. eurų, o tai yra 4,6% daugiau nei praėjusiais metais (7,411 mlrd. eurų). „Mūsų pasišventęs darbas, siekiant pagerinti mūsų stiprius rezultatus, paskatino mus pasiekti geriausių visų laikų pirmojo pusmečio rezultatus, o tai yra puikus įvykis dabartinėmis sąlygomis“, – sakė SEAT ir CUPRA generalinis direktorius Wayne'as Griffithsas. „Tiek SEAT, tiek CUPRA prekės ženklai yra stipresni nei bet kada anksčiau ir nuolat didina savo tiekimą. Spartėjant savo kelionei link elektrifikacijos, plečiame savo asortimentą šiais metais pasirodę nauji modeliai“, – tęsė jis. „SEAT SA kelias į tvarų pelningumą tęsiasi su geriausiu veiklos pelnu, pardavimų pajamomis ir pardavimų grąža, užregistruotu pirmąjį pusmetį bendrovės istorijoje“, – aiškino Davidas Powelsas, SEAT SA finansų ir IT viceprezidentas. „Nepaisant to, išorinė aplinka ir konkurentų sistema numato labai sudėtingus mėnesius. Kad pasiektume savo tikslus, turime dar aiškesnį dėmesį skirti strateginiams prioritetams: pajamų valdymui ir efektyvumo didinimui“, – pridūrė jis.
Populiarios naujienos• „Hyundai Canada“ praneša apie liepos mėnesio pardavimus ir naują IONIQ 5 mėnesio pardavimo rekordą
• „Volvo Car USA“ ir Kanada praneša, kad liepos mėnesį buvo parduota 10 709 automobiliai
• Automobili Lamborghini ir Orlebar Brown partnerystė
• GR serija įkaista su nauja tiesiogine automatine pavarų dėže Toyota GR Corolla
• „Honda“ švenčia 60-ąsias metines nuo pirmosios F1 lenktynės per Monterey automobilių savaitę; Legendinė RA272 lenktynių mašina į Lap Laguna Seca istorines lenktynes
Nuolatinis pristatymo augimas lemia finansinius rezultatus Nuolatinis CUPRA ir SEAT prekių ženklų pristatymų augimas lėmė nuoseklų SEAT SA finansinių rezultatų augimą. Bendrovė nuo sausio iki birželio iš viso pristatė 297 400 automobilių, ty 13,8% daugiau, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu (2023 m. I pusmetis: 261 400). Elektrifikuotų transporto priemonių pardavimas išaugo iki 45 900, ty 36,1% daugiau, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu (33 800), o tai lėmė didėjanti bendrovės PHEV transporto priemonių sėkmė. CUPRA pratęsia savo rekordinę kelionę ir užregistravo geriausią pirmąjį pusmetį savo istorijoje, pristatydama 125 700 automobilių, o tai 17,2% daugiau nei 2023 m. (107 300). Dėl netradicinio iššūkio prekės ženklo sėkmės birželį jis pasiekė precedento neturintį 27 500 pristatymų skaičių. Nuo savo sukūrimo 2018 m. CUPRA pristatė daugiau nei 650 000 automobilių, nuolat gerindama SEAT SA rezultatus. CUPRA Formentor išlieka geriausiai parduodamu bendrovės modeliu – per pirmuosius šešis metų mėnesius buvo pristatyta 61 700 vienetų. Po jos sekė CUPRA Leon šeima, kurios pristatyta 36 000 vienetų, ty 59,8% daugiau nei 2023 m. pirmąjį pusmetį. Tikimasi, kad abiejų modelių naujų versijų pasirodymas dar labiau sustiprins prekės ženklo pozicijas Europoje, kur Vokietija išlaikė savo pozicijas. kaip geriausia prekės ženklo rinka – pristatyta 42 000 automobilių (+30 %), toliau rikiuojasi Jungtinė Karalystė (13 900; +22 %) ir Ispanija (12 900; +13 %). SEAT prekės ženklas įtvirtino savo, kaip esminio sverto, pozicijas įmonei ir išlaikė dviženklį augimą. Nuo sausio iki birželio SEAT pristatė 171 700 transporto priemonių, ty 11,4% daugiau nei tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu (154 200). Ikoninė SEAT Ibiza, kuri šiais metais švenčia savo 40 metų jubiliejų, pirmauja šio prekės ženklo pardavimuose su pristatyta 56 300 vienetų (+29 %, palyginti su 2023 m. I pusmečiu), o toliau rikiuojasi SEAT Arona su 50 400 pristatymų. Pagrindinė prekės ženklo rinka išlieka Ispanija (36 200; +2 %), Vokietija (35 200; +26 %) ir Jungtinė Karalystė (21 300; +34 %).