Šiandien, liepos 25 d., „YouTube“ pristatoma naujausia naujos serijos dalis, atskleidžianti Frank Heyl, dizaino direktoriusį jaudulį – ir iššūkį – sukurti naują esminės Bugatti dizaino filosofijos įsikūnijimą.
„Daugiau nei 115 metų „Bugatti“ istorija turi turtingą dizaino DNR palikimą, į kurį galime remtis; mes turime orientacinę liniją, pabrėžiančią tai, kas apibūdina „Bugatti“, aiškina Frankas Heylas. „Turime į tai atsižvelgti: forma visada seka našumą“.
Šiuolaikinės eros „Bugatti“ dizainą atspindi „Tourbillon“ „greičio forma“ iš priekio į galą. Per kiekvieną kreivę, įsiurbimą, išmetimą ir skydą – visa Tourbillon architektūra buvo kruopščiai sukurta, kad būtų galima pasiekti naujus veikimo lygius. Šiuo požiūriu aerodinaminės charakteristikos yra neatsiejamos nuo kiekvieno dizaino sprendimo. Nesvarbu, ar tai didžiausias greitis, ar didelė prispaudžiamosios jėgos vertė, kaip „Bugatti Bolide²“ – kyla klausimas: ar su juo susijęs našumo tikslas?
Toks dėmesys inžinerinėms detalėms įliejamas visame automobilyje, todėl Tourbillon gali išnaudoti jėgas važiuojant didesniu nei 400 km/val. Tačiau „Bugatti“ tai tik pusė istorijos, kurią „Tourbillon“ buvo sukurta papasakoti šiame naujame prekės ženklo skyriuje.
Su Tourbillon ir kiekvienu anksčiau buvusiu Bugatti jo dizaino esmė yra nesenstymas. „Bugatti yra apie elegancijos ir greičio sąveiką“, – pažymi Frankas Heylas. „Kadangi šie automobiliai eksploatuojami taip ilgai, taip pat turime juos atnaujinti ir atnaujinti. Kokiomis datomis automobilis yra to meto technologija, kai jis buvo sukurtas; Po 100 metų šiandienos technologijos nebebus pažangiausios. Vietoj to, mes turime sutelkti dėmesį į brangumą.
„Tourbillon“ dizaino filosofija tiksliai atspindi šį etosą. Įkvėpimo iš laikrodžių gamybos meno, šimtamečių laikrodžių nesenstingumo ir jų naudojimo net šiandien, Tourbillon salonas išsiskiria autentiškai unikalia analogine patirtimi.
Frankui Heyliui ir „Tourbillon“ dizaino komandai šioje naujoje „Bugatti“ eroje svarbiausia yra patirtis.
„Patirtis – būtent tokiai „Tourbillon“ pritaikėme. Tai apie tai, kaip jaučiatės sėdėdami vairuotojo vietoje; liečiant aliuminio skirstomąjį įrenginį; kiek pasverti ciferblatai juos sukant; odos kvapas; atmosferinio, 9000 aps./min. V16 variklio triukšmo. Skamba tikrai emocingai.
„Tourbillon“ dizainą galima vertinti kaip evoliucinį požiūrį. Tačiau šios koncepcijos įgyvendinimo radikalumas ir ekstremalumas nepanašus į nieką, ką darėme anksčiau. Manome, kad taikant šį požiūrį, vairavimo, naudojimo ir gyvenimo su „Bugatti“ patirtis yra nepalyginama. Jūs tiesiog turite tai patirti. Frank Heyl Bugatti dizaino direktorius
Žiūrėkite visą seriją „A New Era: Design Philosophy“ oficialiame „Bugatti“ „YouTube“ kanale.
Nuotraukos kreditas: Bugatti
Paskelbta conceptcarz.com