•Šis kombinuotas bandymų ir demonstravimo renginys taip pat buvo McMurtry dinamiškas debiutas Europoje vienoje didžiausių Europoje vieno pardavėjo trasos dienų.
• „McMurtry Spéirling PURE“ hiper-track automobilio kaina prasideda nuo 895 tūkst. GBP + mokesčiai ir pristatymas. • Šiuo metu „McMurtry“ stumia sistemas iki maždaug 75 % maksimumo, nes kiekvienas režimas tikrinamas naujose grandinėse ir skirtingose klimato sąlygose. 2024 ir 2025 m. visame pasaulyje bus bandoma pasiekti daugiau rekordų, nes bandymų ir patvirtinimo programa pereina prie 100 % galios ir 100 % prispaudimo jėgos nustatymų.
Birželio 7 ir 8 dienomis „Spéirling PURE“ (1-ojo prototipo patvirtinimo) gerbėjų automobilis buvo pristatytas trasos klientams Hockenheimring F1 trasoje per dvi dienas. Dörr Group Track dienos metu automobilis buvo demonstruojamas tiek bendrose, tiek išskirtinėse sesijose. Bendrose sesijose dalyvavo kiti trasoms skirti ir lenktyniniai automobiliai. „Dörr Group“ surengė du skirtus „McMurtry“ seansus, kad svečiai galėtų be pertrūkių patirti gerbėjų automobilio pasirodymą. Norėdami sukurti tolesnį laukimą, vietos laikmačiai starto-finišo tiesiojoje nustatė lazerinį rato laikmatį. 2024 m. birželio 8 d., kai automobilis veikė 75 % galia ir 75 % prispaudimo jėga, 2,842 mylių F1 trasoje jis įveikė 1.24.43 rato laiką. Tai patvirtino nepriklausomi laikmačiai, o jį vairavo buvęs F1 pilotas Maxas Chiltonas, kuris taip pat yra Gudvudo greičio festivalio rekordininkas. Šis rato laikas buvo 14,1 sekundės greitesnis nei 2022 m. pasiektas išskirtinis į trasą orientuotas hiperautomobilis Mercedes-AMG One. Be to, jis buvo 3,907 sekundės greitesnis nei DTM kvalifikacinis laikas 2020 m., todėl tai buvo greičiausias uždarų ratų automobilis Hokenheimringe. .
„McMurtry Spéirling PURE“ yra greitaeigis automobilis, kurį galima užsisakyti visame pasaulyje. Jame naudojama unikali prispaudžiamosios jėgos pagal poreikį sistema, užtikrinanti išskirtinę prispaudimo jėgą ir sukibimą nuo 0 mylių per valandą. Ši sistema veikia kartu su 1000 AG elektriniu jėgos agregatu ir siūlo pasirenkamus našumo važiavimo režimus nuo GT3 iki F1 lygio.
Vairuotojas bandytojas Maxas Chiltonas pareiškė, kad demonstruoti automobilį intensyviuose trasos renginiuose visada yra ypatinga. Jis paminėjo, kaip jautė atmosferą ir jaudulį važiuojant automobiliu garsiuose Hokenheimo posūkiuose ir patyrė panašius pojūčius, kaip prieš 10 metų ten lenktyniaujant F1. Chiltonas pridūrė: „Speirling PURE yra puikus būdas trasos vairuotojams patirti tą patį“. „McMurtry Automotive“ generalinis direktorius Thomas Yatesas paminėjo, kad „Dörr Group Track Day“ svečiai buvo suintriguoti sužinoję apie gerbėjų automobilių istoriją ir jų savininkų treko vairuotojų ateitį. Jis padėkojo „Dörr Group“ ir „Hockenheim“ už renginio surengimą ir pareiškė, kad dar vienas rekordas yra svarbus etapas McMurty komandai ir klientams, kuriais gali didžiuotis. Savaitgalio vaizdo įrašo santrauka čia, įskaitant vaizdo įrašą laive ir aplenkimus bei Maxo ir Thomaso įžvalgas: https://youtu.be/fl5G7SM7hzQ
Nuotraukų kreditas: McMurtry automobiliai
Paskelbta conceptcarz.com