GMC pristatė 2025 m. GMC Yukon – populiaraus viso dydžio visureigio su kėbulu ant rėmo vidurio ciklo atnaujinimą.
2025 m. GMC Yukon išorėje yra labai atnaujinta priekinė dalis su naujais, aptakesniais priekiniais žibintais su ryškesnėmis išpjovomis. Naujo dizaino grotelės labiau išskiria apdailos linijas, o naujas priekinis buferis yra atnaujintas, plonesnis.
Naujojo „Yukon“ profilis iš esmės nepasikeitė, o „Denali Ultimate“ apdaila gavo naują 24 colių ratų variantą, kuris yra prieinamas tik automobiliuose su „MagneRide“ pneumatine pakabos sistema. Galinė dalis gauna lengviausius iš išorės atnaujinimus su šiek tiek pakoreguotais galiniais žibintais, nauja apdaila, jungiančia minėtų galinių žibintų viršūnes, ir naujais kvadratiniais išmetimo vamzdžiais. Viršutinės apdailos dalys gauna animacinį apšvietimą, kai artėjate prie transporto priemonės arba nueinate nuo jos.
2025 m. GMC Yukon apdailos linijos buvo pakoreguotos su Elevation apdaila, kuri pakeičia tiek SLE, tiek SLT apdailą diapazono apačioje. Naujasis AT4 Ultimate suteikia daugiau prabangos ypatybių į bekelę orientuotai AT4 apdailai, įskaitant pneumatinę pakabą, odines sėdynes ir uosio medžio vidaus apdailą. Aukščiausia linija ir toliau išlieka Denali Ultimate, pilnas prabangių funkcijų.
Viduje 2025 m. GMC Yukon sulaukia kai kurių didžiausių pakeitimų dėl visiškai atnaujinto dizaino. Brūkšnys įgauna visiškai naują išvaizdą, todėl jis atitinka kitus naujesnius GMC dizainus. Šio atnaujinimo žvaigždė yra naujas vertikalus 16,8 colio jutiklinis ekranas, kuriame veikia „Android Automotive“ su integruotais „Google“ žemėlapiais ir „Google Assistant“.
Naujasis „Denali Ultimate“ vadovų sėdynių paketas suteikia antros eilės keleiviams šildomas, vėdinamas ir masažuojančias sėdynes su integruotais galvos atramų garsiakalbiais.
Galimos pasirinktys apima naują 8 colių jutiklinį ekraną, skirtą galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams valdyti savo klimatą, 22 garsiakalbių „Bose“ aukščiausios kokybės garso sistemą ir panoraminį stoglangį. Pirkėjai galės pasirinkti puikią GM Super Cruise pusiau autonominę vairavimo sistemą, taip pat naują naktinio matymo sistemą. Stulpelyje montuojamas kotelis, kaip ir daugelyje naujų GM produktų, pakeičia išeinančio modelio mygtukus.
2025 m. Yukon turi daugybę standartinių saugos funkcijų, įskaitant galinį kryžminio eismo stabdymą, sankryžos automatinį avarinį stabdymą, šoninį dviratininko įspėjimą ir priekinio pėsčiųjų ir dviratininkų stabdymą.
Standartinis 2025 m. GMC Yukon jėgos agregatas ir toliau yra tas pats 5,3 litrų V8, kuris yra dabartinėje versijoje, tinkamas 355 AG. Pirkėjai gali pasirinkti didesnį 6,2 litrų V8, kuris išvysto 420 AG.
Tie, kurie domisi dyzeline galia, pamatys, kad naujasis 3,0 litrų „Duramax“ turbodyzelinis variklis dabar sukuria 305 AG, ty 28 AG daugiau nei ankstesnė versija, ir dabar jį galima įsigyti visuose „Yukon“ komplektuose. Visi trys jėgos agregatai bus suporuoti su dešimties greičių automatine pavarų dėže, o pirkėjai galės rinktis RWD arba AWD, priklausomai nuo konfigūracijos.
GMC teigia, kad 2025 m. „GMC Yukon“ bus pradėtas rodyti JAV salonuose iki metų pabaigos.