BMW perėmė naujos kartos 2025 m. BMW M5 lapus, pristatydamas naują stilių, naujas technologijas ir stebėtinai naują jėgos agregatą.
2025 m. BMW M5 išlaiko 4,4 l turbo V8, tačiau dabar prie jo prijungtas elektrinis variklis, kurio bendra sistemos galia yra 717 AG ir 738 lb-ft sukimo momentas. Tai įkraunama hibridinė sistema, galinti nuvažiuoti iki 25 mylių vien elektros energija. Tai iš esmės toks pat variklio išdėstymas, kaip ir markės XM visureigio, o 2025 m. BMW M5 dujomis varomas variklis pasižymi kitokiu derinimu šiek tiek kitokiam išėjimo numeriui. V8 variklis pats generuoja 577 AG, o elektrinis variklis prideda dar 194 AG.
Jis bus suporuotas su aštuonių greičių M Steptronic pavarų dėže, kuri turi patentuotą išankstinės pavaros pakopos pakopą, kuri padidina variklio sukimo momentą iki 332 lb-ft, o nuo 207 lb-ft. Nauja padidinimo valdymo sistema įsijungia, kai vairuotojai atitraukia kairįjį svirties perjungiklį, todėl transporto priemonės sistemos nustatomos į sportiškiausius nustatymus, o tai leidžia akimirksniu pasiekti maksimalų našumą vos patraukus irklą. 2025 m. BMW M5 turės unikalius variklio ir transmisijos laikiklius, taip pat pertvarkytą pakabos sistemą, kurioje naudojami lengvesni aliuminio komponentai, siekiant sumažinti svorį.
Kaip ir ankstesnės kartos, AWD bus standartinė visuose 2025 m. BMW M5. Ši sistema turės aktyvųjį M diferencialą, kuris gali valdyti galios paskirstymą tarp kairiosios ir dešiniosios ratų poros, taip pat priekinės ir galinės poros. Jis taip pat gali perduoti galią vienam atskiram ratui, kad būtų išvengta nepakankamo pasukimo. Pagal numatytuosius nustatymus AWD sistema siųs galią visiems keturiems ratams, tačiau vairuotojai galės pasirinkti galinį pakreiptą nustatymą, kad daiktai būtų šiek tiek labiau dreifuojami.
Įdomu tai, kad 2025 m. BMW M5 yra šiek tiek lėtesnis nei jo pirmtakas, todėl sprintą nuo 0 iki 60 pasiekia per 3,4 sekundės, o ankstesnės kartos – 3,2 sekundės. Greičiausiai taip yra daugiausia dėl to, kad 2025 m. BMW M5, palyginti su paskutine karta, priaugo daugiau nei 1000 svarų. Išeinantis M5 sveria 4 345 svarus, o naujasis M5 svers 5 390 svarų. Tokį svorio prieaugį lėmė papildomas įkraunamos hibridinės pavaros akumuliatorių svoris ir jis neabejotinai suskaldys daugelį BMW M gerbėjų, nes svoris dažniausiai yra gero valdymo priešas.
2025 m. BMW M5 išlaiko maksimalų 155 mylių per valandą greitį, kaip ir ankstesnės kartos, o tie, kurie pasirenka M Driver paketą, matys, kad šis skaičius padidės 45 myliomis per valandą iki 190 mylių per valandą.
Stilistiškai 2025 m. BMW M5 sukurtas remiantis naujos kartos 5 serijos modeliu. Priekyje yra didelės, uždaros, apšviestos blizgios juodos grotelės, kuriose yra jutikliai, skirti daugeliui pagalbos vairuotojui funkcijų. M5 logotipą galima rasti dešinėje grotelių pusėje žiūrint iš priekio.
M5 taip pat turi didesnes ratų arkas, kad būtų galima pritaikyti platesnį ratų išdėstymą, kuriame yra 20 colių ratai priekyje ir 21 colio ratai gale. Pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų ratų konstrukcijų. Tie ratai gaus 285/40 ZR20 padangas priekyje ir 295/35 ZR21 padangas gale. Funkcinės ventiliacijos angos yra už tų ratų arkų, kurios padeda nukreipti oro srautą į du pagalbinius nuotolinius radiatorius, kurie yra transporto priemonės aušinimo sistemos dalis.
Masyvūs 16 colių priekyje ir 15,7 colio gale stabdžiai padeda efektyviai sustabdyti visą tą masę, o pirkėjai gali pasirinkti M Carbon keraminius stabdžius, kurie yra 55 svarais lengvesni nei standartinis stabdžių išdėstymas. Kiekviena smulkmena yra svarbi.
2025 m. BMW M5 viduje bus daug M modeliui būdingų detalių, įskaitant naują šildomą vairą su raudonais „M“ mygtukais ir raudoną juostelę 12 valandos padėtyje. Kitur pirkėjai ras standartinę „Bowers & Wilkins“ aukščiausios kokybės garso sistemą, panoraminį stogą, „heads-up“ ekraną ir M5 būdingą vidaus aplinkos apšvietimą.
Standartinės M Multifunkcinės sportinės sėdynės bus siūlomos įvairiomis spalvomis su nauju BMW Individual Full Merino Metallic odos paketu, suteikiančiu juodos/violetinės ir tamsiai pilkos spalvos perlamutrinio efekto spalvas pačios odos paviršiuje, o tai skamba visiškai stulbinančiai. Lenktoje informacinėje ir pramogų sistemoje bus įdiegta prekės ženklo operacinė sistema 8.5, kurioje 12,3 colio tvarkyklės ekranas bus sujungtas su 14,9 colio centriniu informaciniu ir pramoginiu jutikliniu ekranu, ir turės M specifinę grafiką.
2025 m. BMW M5 kaina prasidės nuo 119 500 USD (plius 1 175 USD kelionės tikslo mokestis), kai jis bus parduodamas šių metų ketvirtojo ketvirčio pradžioje.