„Audi“ pristatė 2025 m. sedano ir universalo „Audi A5“ ir „Audi S5“ modelius (Audi kalba „Avant“) kaip dabartinės A4 linijos pakaitalą, kuris ateityje taps EV modeliu, kai prekės ženklas pakeičia savo pavadinimo tvarką.
Ši nauja A5 šeima bus sukurta remiantis visiškai nauja įmonės PPC (Premium Platform Combustion) architektūra, kuri yra ankstesnės MLB platformos atnaujinimas. Ši nauja platforma suteiks naujiems A5 ir S5 modeliams ilgesnę ratų bazę ir 2,7 colio daugiau atstumo tarp ašių. Ši ilgesnė ratų bazė turėtų reikšti daugiau vietos kojoms ir dar geresnį važiavimą.
Stilistiškai 2025 m. „Audi A5“ yra kitoks nei dabartinis A4 patobulinimas, pasižymintis įdomesniu dizainu, patobulintomis proporcijomis ir ryškiomis apšvietimo procedūromis. Pirkėjai galės rinktis tarp sedano ir universalo, nors pastebima, kad net sedano versijoje bus užpakalinė pakeliama bagažinė, todėl jos linijos bus sklandesnės ir universalesnės.
Naujosios A5 šeimos veide bus aptakesni priekiniai žibintai ir plonesnės grotelės. Naujas, plokštesnis Audi simbolis sumontuotas aukščiau ant grotelių, suteikiant jai dinamiškesnę išvaizdą. Naujieji LED priekiniai žibintai turės vartotojo pritaikomus apšvietimo ženklus, kuriuos bus galima pakeisti per vidinį jutiklinį ekraną.
Tiek sedano, tiek universalo versijų profilis pasižymės stulbinančiomis, tekančiomis linijomis su išlenkta stogo linija ir raumeningais platėjančiais sparnais. Užpakalinėje dalyje pirkėjai ras viso pločio galinių žibintų išdėstymą su OLED elementais, kuriuos, kaip ir priekinius žibintus, galima keisti vartotojo malonumui naudojant jutiklinį ekraną. „Audi“ jau seniai buvo apšvietimo pradininkė, todėl labai smagu matyti, kad jie ir toliau plečia ribas, siūlydami naujas, naujas apšvietimo idėjas.
Apskritai 2025 m. „Audi A5“ ir „S5“ bus daug dinamiškesnės išvaizdos nei dabartinis „A4“, kuris mažėjančioje sedanų rinkoje bus būtinas, kad jis sudomintų pirkėjus.
Viduje 2025 m. Audi A5 remiasi naujai sukurta bendrovės dizaino kryptimi, kaip matoma tokiose transporto priemonėse kaip naujasis 2025 m. „Auid Q6 E-Tron“, turintis didelį išlenktą valdymo centrą, sujungiantį 11,9 colio skaitmeninį vairuotojo ekraną su 14,5 colio centrine informacine ir pramogine sistema. liečiamas ekranas. Pirkėjai galės pasirinkti 10,9 colio jutiklinį ekraną keleivio pusėje, kuris gali atlikti tokius veiksmus kaip leisti „YouTube“ vaizdo įrašus ir ieškoti navigacijos maršruto taškų.
Bendras naujosios A5 šeimos interjero dizainas yra pakankamai švarus ir modernus, jame yra įdomių detalių, tokių kaip audinio apdailos galimybės, sudėtingi sėdynių siūlių raštai, daugybė apdailos variantų, įskaitant medį ir anglies pluoštą, ir vartotojo konfigūruojamas aplinkos apšvietimas. „Audi“ taip pat žada daugiau erdvės salone, suteikiant vairuotojams daugiau erdvės išsitiesti ir mėgautis visa ta nauja prabanga.
Europoje 2025 m. „Audi A5“ motyvuos kelios jėgos pavaros galimybės. Bazinis variklis vėl bus patikimas 2,0 litrų turbo TFSI keturių cilindrų, kuris buvo atnaujintas su kintamos geometrijos turbokompresoriumi ir patobulintu degimo procesu, siekiant padidinti efektyvumą. Šis variklis bus dviejų variantų: 148 AG FWD modeliuose ir 201 AG Quattro AWD versijose, o galingesnė versija greičiausiai bus ta, kurią pamatysime JAV krantuose.
Antrasis Europos pirkėjams prieinamas variantas bus atnaujinta 2,0 litrų TDI turbodyzelinio variklio versija, kuri taip pat dabar turės naują švelnų hibridinį modelį. Šis atnaujintas TDI išvys 201 AG, o elektrinis variklis gali padidinti šį skaičių papildomais 24 AG, ir bus tiekiamas su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže FWD arba Quattro AWD konfigūracijose. Tačiau mažai tikėtina, kad šis variklis pateks į JAV.
Į našumą orientuoto 2025 metų „Audi S5“ pirkėjai gaus atnaujintą 3,0 lt V6 TFSI variklį, kuris šįkart gaus švelnų hibridinį sąranką, leisdamas pasiekti 362 AG, 13 AG daugiau nei išeinantis S5. Visi S5 pirkėjai taip pat gaus dvigubos sankabos „S tronic“ automatinę pavarų dėžę, taip pat AWD su „Audi Quattro“ sportiniu diferencialu su sukimo momento vektoriumi.
Dinamiškai „Audi“ teigia, kad naujieji A5 ir S5 bus atnaujinta pakaba ir vairo mechanizmas, kad valdymas būtų tikslesnis. Pirkėjai taip pat galės rinktis adaptyvią pakabą, leidžiančią vienu mygtuko paspaudimu pakeisti į komfortą orientuotą dinamiką į sportiškesnę.
Europos pirkėjai gali užsisakyti vėliau šį mėnesį, o pristatymas prasidės lapkričio mėn. Informacija apie prieinamumą JAV, įskaitant informaciją apie kainas, bus paskelbta vėliau.