Apžvalga –
2024 m. „Cadillac Lyriq“ yra svarbi „Cadillac“ prekės ženklo transporto priemonė, nes ji siekia iš naujo išrasti save kaip pažangiausią elektromobilių gamintoją. Ne kiekvienas gali sau leisti naują prabangų prekės ženklo flagmaną – 300 000 USD kainuojantį „Cadillac Celestiq“. Geros naujienos yra tai, kad tie, kurie įsės į 2024 m. „Cadillac Lyriq“, ras labai gerą elektromobilį su tokiu pat patraukliu dizainu ir prabanga, kaip ir „Celestiq“, už daug mažiau pinigų.
Išorė –
2024 m. „Cadillac Lyriq“ pasižymi elegantišku dizainu, puikiomis proporcijomis ir daugybe įdomių detalių.
2024 m. „Cadillac Lyriq“ priekyje yra į koncepcinį automobilį panašios apšviestos „grotelės“, kurios iš tikrųjų yra ne grotelės tradicine prasme, o lazeriu išgraviruotas plastikinis skydelis su LED lemputėmis. Šiose šviečiančiose grotelėse yra choreografinis apšvietimas, kai einate prie transporto priemonės arba nueinate nuo jos (kaip ir galiniai žibintai). Šios lemputės lieka įjungtos važiuojant naktį, suteikdamos Lyriq itin ryškų apšvietimo ženklą.
Mano „Luxury 3“ testeris buvo aprūpintas dideliais 22 colių lydiniais (Luxury 1 & 2 ir Sport 1 & 2 apdaila turi mažesnius 20 colių ratus), kurių unikalus dizainas ir detalės įkvėptos kintamosios srovės variklio ritės. Jie puikiai užpildo ratų angas ir atrodo moderniai bei išskirtinai Cadillac. Ant „Sport 3“ apdailos galima įsigyti patamsintą tų pačių ratų versiją, kuri, bent jau mano akimis, atrodo dar geriau.
2024 m. „Cadillac Lyriq“ galinė dalis, be jokios abejonės, yra labiausiai skaldantis kampas. „Cadillac“ galinės dalys beveik visada pralenkdavo dizainą, o „Lyriq“ niekuo nesiskiria su ledo ritulio lazdos formos viršutiniais žibintais ir apatiniais žibintais. Tai išskirtinė išvaizda, kuri asmeniškai atrodo daug geriau nei nuotraukose.
Taip pat rasite skambučių, kad sukurtumėte „Cadillac“ praeities užuominas, įskaitant apatines grotelių įleidimo angas, įkvėptas senų gaubto ornamentų ir linijų, išgraviruotų galiniuose žibintuose, kurios atkartoja septintojo dešimtmečio Cadillac.
Interjeras –
2024 m. Cadillac Lyriq interjeras yra beveik švarus pertrauka nuo ankstesnių Cadillac interjero. Taip, „Cadillac Escalade“ taip pat turi lenktus ekranus, tačiau „Lyriq“ interjeras visa tai perkelia į kitą lygį ir atrodo kaip pirmoji tikroji naujosios „Cadillac“ dizaino filosofijos išraiška.
Prietaisų skydelyje dominuoja stulbinantis 33 colių nepertraukiamas informacijos ir pramogų ekranas, kuriame į vieną skydelį sujungiamas vairuotojo ekranas, centrinis informacinis ir pramoginis jutiklinis ekranas ir net nedidelė vairuotojo pusės jutiklinio ekrano dalis. Ne keli ekranai po tuo pačiu stiklo lakštu, kaip kiti gamintojai. Jis atrodo švarus, modernus ir unikalus. Fizinės klimato kontrolės jungikliai yra po atvirų porų uosio medžio apdaila ir daugybe šlifuoto metalo akcentų.
Persėdę į galines sėdynes keleiviai ras daug vietos išsitiesti ir patogiai įsitaisyti. Mano aukščiausios klasės „Luxury 3“ apdaila užtikrina geriausią galinės sėdynės patirtį, pridėdama galinės sėdynės keleivių sėdynes su galva ir atskiru klimato valdymu. Kitos detalės apsieina su oro išleidimo angomis ir keliais įkrovimo taškais (pažymėtina, kad vienas yra patogus standartinis 110 V lizdas).
Žemos vietos apima garso sistemą, kuri, nors ir įspūdinga popieriuje, nesugeba pristatyti asmeniškai. Tai nėra visiškai baisu, tik šiek tiek purvino skambesio, o tai labai blogai, atsižvelgiant į tai, kokios gražios yra garsiakalbio grotelės. Mačiau, kad kitose apžvalgose minima mažiau nei puikaus pojūčio informacijos ir pramogų valdymo rankenėlė, ir galiu patvirtinti, kad nors ji atrodo puikiai, jausmas ir veiksmas gali būti tikslesni ir kokybiškesni. Neįprasta klaida dėl daikto, kurį daugelis vairuotojų turi paliesti.
„Lyriq“ informacinė ir pramogų sistema yra gana gera ir joje yra integruotos „Google“ paslaugos (pvz., „Google“ žemėlapiai). Apskritai viskas veikė gerai, nors sistema neleidžia įvesti kelionės tikslo į navigacijos sistemą judant, o tai tikrai erzins naudojamus „Tesla“ ir Rivian sistemos, kuriose tokių apribojimų nėra. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ yra, tai bus paskutiniai metai. Būsimi modeliai taip pat nepasiūlys, gaila.
Apskritai 2024 m. „Cadillac Lyriq“ kabina yra puiki vieta praleisti laiką, pilna unikalių ir įdomių dizaino detalių ir aukščiausios kokybės medžiagų, be jokių užuominų į jokį sportą. Šis interjeras yra gryna prabanga ir juo labiau.
Kaip važiuoja –
„Lyriq“ galima rinktis iš dviejų jėgos pavaros konfigūracijų: RWD versija su vienu elektriniu varikliu gale, išvystančiu 340 AG, tinka 5,7 sekundės 0–60 laiko. Tai garbinga, bet nieko ypatingo. Mano pasirinktame AWD modelyje yra du elektros varikliai, po vieną ant kiekvienos ašies, generuojantys 500 AG ir 4,6 sekundės 0-60 laiko, o tai atrodė, kad galios daugiau nei pakankamai.
Akceleratorius yra specialiai sureguliuotas taip, kad būtų užtikrintas sklandus ir tolygus galios panaudojimas greitėjant nuo sustojimo, atkartojant galingo V8 variklio pojūtį, kur stiprėja galia. Tai kruopščiai apskaičiuotas kalibravimas ir beveik priešingas pagreičiui, patraukite galvą ir atgal, kaip ir Tesla. Man labiau patinka Cadillac derinimas. „Lyriq“ ramiai ir greitai nuveda jus į kelią. Tai ne visai „Rolls-Royce“, bet tai nėra taip toli. Taip, tikrai.
Neabejotinai Cadillac inžinierių prioritetas buvo salono tylumas, o Lyriq salone demonstravo išskirtinai tylų potyrį. Taip yra dėl daugelio veiksnių, įskaitant aktyvų triukšmo slopinimą, akustiškai laminuotą stiklą ir daug garso slopinimo.
Lyriq, kurį vairavau, taip pat turėjo puikią GM Super Cruise sistemą, kurią galėjau išbandyti kelionėje. Jis užtikrino bene geriausią pusiau autonominį veikimą iš bet kurio šiuo metu turimo automobilio. Jis užtikrintai nuvažiavo Lyriq greitkeliu, laikydamas jį juostos centre, stabdydamas ir įsibėgėdamas natūraliai, o tai leidžia jums jaustis patogiai, o tai yra puikus į prabangą orientuotos važiavimo kokybės įvertinimas.
Išvada –
2024 m. „Cadillac Lyriq“ atrodo kaip tik tas automobilis, kurio prekės ženklui reikia, kad įsitvirtintų tarp naujos kartos pirkėjų. Šiais metais pardavimai buvo dideli, todėl nesunku suprasti, kodėl. „Lyriq“ atrodo puikiai, puikiai vairuoja, turi įspūdingų technologijų ir, galbūt, svarbiausia, yra puikus pasiūlymas, kurio pradinė kaina yra 58 590 USD, ypač su galimu 7 500 USD federaliniu grąžinimu.